- Meddelanden
- 159
- Reaction score
- 1
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? GSP
Vad heter du IRL? Adam
Vad heter du på discord? Einar#4142
Hur gammal är du? 17
Hur länge har du spelat på Unive? Snart i ett år.
Hur rollspelar du på servern? Med i gäng
Hur kommer du att utveckla jobbet? Genom att ha det öppet minst x timmar om dagen, anställa folk som har iallafall lite kompetens.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Inom just en pizzeria har har jag väl en del erfarenheter. Har själv aldrig jobbet på en pizzeria men jag vet att man ska vara snabb, snäll och oftast har en utländsk bakgrund för att få den extra känslan. Personligen så hade jag gjort en helt ny karaktär där han har en brytning och pratar informellt, dock inte helt säkert.
Hur ofta kommer du vara inne? Förhoppningsvis varje dag. Är utomlands i nuläget och kommer hem den 14 Augusti. Hade nog jobbat på pizzerian ganska tidigt på förmiddagen och ganska sent på kvällen. Skulle säga ca 3 timmar om dagen så hade jag fokuserat på att anställa folk, se till att det är öppet ofta osv.
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Absolut
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej
Har du läst våra Regler? Stämmer, varenda en utantill inklusive krim reglerna!
Vad heter du IRL? Adam
Vad heter du på discord? Einar#4142
Hur gammal är du? 17
Hur länge har du spelat på Unive? Snart i ett år.
Hur rollspelar du på servern? Med i gäng
Hur kommer du att utveckla jobbet? Genom att ha det öppet minst x timmar om dagen, anställa folk som har iallafall lite kompetens.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Inom just en pizzeria har har jag väl en del erfarenheter. Har själv aldrig jobbet på en pizzeria men jag vet att man ska vara snabb, snäll och oftast har en utländsk bakgrund för att få den extra känslan. Personligen så hade jag gjort en helt ny karaktär där han har en brytning och pratar informellt, dock inte helt säkert.
Hur ofta kommer du vara inne? Förhoppningsvis varje dag. Är utomlands i nuläget och kommer hem den 14 Augusti. Hade nog jobbat på pizzerian ganska tidigt på förmiddagen och ganska sent på kvällen. Skulle säga ca 3 timmar om dagen så hade jag fokuserat på att anställa folk, se till att det är öppet ofta osv.
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Absolut
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej
Har du läst våra Regler? Stämmer, varenda en utantill inklusive krim reglerna!
Senast ändrad: