Inaktuell Einar06 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    4
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Muncher

Medlem
Meddelanden
159
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Adam

Ditt discordnamn: muncher.5

Ange ditt födelsedatum 18 Mars 2006

Varför ska just du bli staff? Varför jag ska bli staff är för att jag har en del mer erfarenheter på servern än många nuvarande satffs. Jag hart spelat på servern sedan sommaren 2022. Till skillnad med dem "nyar" staffsen på serverna så har jag mycket bättre koll på hur rpn på Unive är samt hur spelare beter sig och agerar i olika situationer. Jag kan lixom sätta mig och se från deras perspiktiv. Så jag vet när dem t.ex försöker gömma något eller om de är arga pga av något så kan jag anpassa mig utifrån situationen. Jag tycker att staffsen just nu inte har tillräckligt mycket erfarenheter på servern för att både förstå en spelare samt veta när något inte stämmer.

En annan sak till varför jag ska bli staff är för att jag är aktiv, och speciellt nu under sommaren. Jag kan även se och förstå andra spelare vilket jag just nu inte tycker staffs är så bra på.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker att uppfattning folk har om servern inte funkar. Många har uppfattningen att Unive är en "skottarserver" men det är inte fallet utan det är bara något som har målats upp pågrund av alla montage samt problemspelare som har varit på servern alldeles för länge.

En annan sak jag inte tycker funkar på unive är hur en del staffs beter sig. Dem ger folk inte en chans att motbevisa sig, utan besultet är redan taget innan dem hoppar support. Det är något jag tycker bör ändras på då spelarna är dem som gör att servern finns att spela på.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Vi måste sätta upp en gräns, inte bara för spelarna men också inom staff teamet. Det funkar inte att folk hoppar support och inte får en chans att motbevisa sig. Dessutom måste det bli tydligare fört spelarna när dem vänder sig till staffs. Det blir rätt otydligt för en spelare om den får höra två olika saker av två olika satffs gällande samma sak.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Först och främst så ska man visa respekt mot spelarna, men det gäller även för spelarna, att de ska visa repsket mot oss staffs. Jag upplever att det är många staffs som "hånar" eller gör narr av folk efter ett supportärande eller en återgärd. Det är något som absolut inte är professionellt utan antingen talar man gott eller så är man tyst. Man ska självklart känna medkänsla och visa respekt mot alla spealre, men man ska även sätta en gräns så att de förstår att de är vi i staff teamet som styr och inte dem. Men det kan man göra utan att vara otrevlig tyker jag.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag jobbar morgon till 14, sedan så drar jag till gymmet några dagar i veckan. Om jag inte är ute med vänner eller jobbar så är jag hemma oftast. aktivit oftast kvällar där det är som mest personer inne på servern. Ledig helger.

Hur länge har du spelat på Unive? har spelat på Unive sedan 2022.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har tidigare varit MA vilket har gett mig en del erfarenheter. Men jag har även spelat på servern i 3 år så jag skulle säga att jag har mer erfareheter när det kommer till rpn på servern än andra nya staffs.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Kriminell, Donation, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Event och jobb ansv är inte riktigt min grej då jag föredrar att specca runt och göra mer skillnad på servern när det kommer till rpandet.

++rep Einar är både pragmatisk, lösningsorienterad, och dessutom duktig på att ta sig an svåra situationer. Med andra ord en utomordentligt god kandidat.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka