- Meddelanden
- 159
- Reaction score
- 1
Vad är ditt namn i verkligheten? Adam
Vad heter du på discord? Einar#4142
Ange ditt födelsedatum 18 mars 2006
Beskriv din dagliga aktivitet. På vardagar så går jag hem vid 15:30 tiden och rp:ar sedan efter tills klockan 23:00 på helger så vaknar jar runt 13:00 och rp:ar till 01:00
Hur länge har du varit medlem på Unive? snart i 6 månder,
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Har inte blivit bannad/avstängd en ända gång.
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. Att underlätta för satffs. Det kan vara t.ex att man dv:ar bilar som står mitt i vägen eller att man kickar lallare för att underlätta för staffteamet. Man ska dessutom inte ändra sättet man rollspelar bara för att man är servervakt utan man ska rp:a som vanligt.
Varför vill du bli servervakt på servern? JAg har varit servervakt förut sen blev jag medlemskapansvarig. Nu när jag inte är medlemskapansvrig så blev jag av med min servervakt roll också. Men jag vill bli servervakt för att underlätta för staffs.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Det finns flera olika typer av abuse. En av de är toggleid abuse. De man gör när man abusar är att t.ex man stormar ett hus och har toggleid på. Man använder det till sin fördel för att t.ex se vart motståndarna är. En annan typ av abuse kan vara revive. Det absuar man genom att t.ex om man ramlar ner från ett tak och sedan dör så revvar och låssas som inget har hänt. Men det kan också vara att man kickar någon under ett scenario för att vinna scenariot.
Vad heter du på discord? Einar#4142
Ange ditt födelsedatum 18 mars 2006
Beskriv din dagliga aktivitet. På vardagar så går jag hem vid 15:30 tiden och rp:ar sedan efter tills klockan 23:00 på helger så vaknar jar runt 13:00 och rp:ar till 01:00
Hur länge har du varit medlem på Unive? snart i 6 månder,
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Har inte blivit bannad/avstängd en ända gång.
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. Att underlätta för satffs. Det kan vara t.ex att man dv:ar bilar som står mitt i vägen eller att man kickar lallare för att underlätta för staffteamet. Man ska dessutom inte ändra sättet man rollspelar bara för att man är servervakt utan man ska rp:a som vanligt.
Varför vill du bli servervakt på servern? JAg har varit servervakt förut sen blev jag medlemskapansvarig. Nu när jag inte är medlemskapansvrig så blev jag av med min servervakt roll också. Men jag vill bli servervakt för att underlätta för staffs.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Det finns flera olika typer av abuse. En av de är toggleid abuse. De man gör när man abusar är att t.ex man stormar ett hus och har toggleid på. Man använder det till sin fördel för att t.ex se vart motståndarna är. En annan typ av abuse kan vara revive. Det absuar man genom att t.ex om man ramlar ner från ett tak och sedan dör så revvar och låssas som inget har hänt. Men det kan också vara att man kickar någon under ett scenario för att vinna scenariot.
Senast ändrad: