Nekad Einar06 | Ansökan till Servervakt [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Muncher

Medlem
Meddelanden
159
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Adam

Vad heter du på discord? einar5

Vad är ditt Hex:ID 110000118ab4531

Ange ditt födelsedatum 18 Mars 2006

Beskriv din dagliga aktivitet. Pluggar, jobbar helger, annars inne och rpar.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem på Unive i över 1 och ett halv år. Under tiden jag har varit medlem så har jag aldrig blivit bannad rättaktigt utan både mina banns har varit felaktiga.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Har blivit bannad två gånger men båda är felaktiga så har bara blivit felaktig bannad. Samt har inte fått indragen medlem eller krim under tiden jag har spelat.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har som uppgift att underlätta för staffs samt se till att grunden på servern följs. Detta genom att banna folk som inte följer reglerna, dva bilar som står på vägen osv. Vi har alltså som uppgift att se till att servern har bra rp som möjligt samt hjälpa folk ifall det behövs. Det kan vara att revive någon som har dött av bugg eller vägleda någon som är ny till servern. Man kan alltså säga att en servervakts uppgift är att hålla servern ren från lallare/folk som inte kan bete sig samt underlätta för satffsen så att dem kan fokusera på större äranden. Så man kan säga att en servervakts uppgift är att "vakta" servern från folk som inte håller standarden samt underlätta för staffsen.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt på Unive då jag anser att jag har mycket erfarenhet på servern. Jag har även varit servervakt tidigare men blev av med den efter servervakt wipen. Jag vet hur rp:n ska vara på servern och jag ska till att andra folk också har koll på dem. Jag vill även bli servervakt för att underlätta för staffsen genom att tillexempel dva bilar som står mitt på en väg, banna/kicka folk som inte kan bete sig osv. Jag vill även bli Servervakt för att förbättra den allmänna rpn på servern. Har stätt flertals folk som inte kan bete sig och som inte hör hemma på servern, och istället för att låta dem påverka servern på ett negativt sätt så kan man banna dem så att de lär sig av sina misstag samt underlätta för staffsen samtidigt.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption och abuse är något som inte är acceptabelt på Unive. Om man skulle begå någon av dem så ska man bemöta hårda konsekvenser enligt mig. Att vara korrupt innebär att man utnyttjar sina perms för någon fördel och inte använder dem på rätt sätt. Detta kan ske genom att jag tillexempel ber någon ge tilbaka ett vapen annars som kommer jag banna hen. Det är alltså när man använder sina perms på fel sätt. Abuse är när jag använder mina perms IC för att få fördelar. Detta kan en servervakt göra genom att revivea sig själv när hen egentligen inte ska. Det kan också vara att man abusear toggleid för att se vart folk är i olika scenarion, framför allt skottscenarion. Abuse är helt enkelt när man använder sina IG perms för att få fördel i scenarion eller i rpn.

Vidare till muntligt intervju. Lycka till! Du har 48 timmar på dig annars blir den nekad automatiskt.

Nekad.
Anledning;
Inte tagit intervjun på 48timmar.

Du får ansöka igen om 1 vecka. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka