Accepterad Einar06 | Ansökan till Servervakt [Aloushi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Muncher

Medlem
Meddelanden
159
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Adam

Vad heter du på discord? einar5

Ange ditt födelsedatum 18 mars 2006

Beskriv din dagliga aktivitet. går till skolan, gymmar, lirar unive med grabbarna.

Hur länge har du varit medlem på Unive? över 1 år

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 2-3 gånger och alla är felaktiga, så har tekniskt sätt ine blivit bannad en ända gång.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En serervakt har som uppgift att underlätta för staffs och lösa små saker såsom kicka, banna och dv:a bilar. Vårt jobb är helt enkelt att hålla servern lall fri och se till att inge mildare regelbrott/lall uppstår. Vårt jobb är helt enkelt att hålla servern ren och att underlätta för staffs.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag har varit servervakt förut men blev av med den nydligen eftersom att jag missade aktiviteskontrollen. Jag vill även bli servervakt igen för att underlätta staffarebtet och stoppa regelbrotten som sker. Jag vill även skapa ett bra coomunity genom att skicka folk som inte kan bete sig eller säger olämpliga saker.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Som en servervakt så är det viktigt att hålla koll på vad man får och inte får göra. Ett exempel på korruption är om min vän skulle bli bannad av en annan servervakt så skickar jag ut det i uban och säger att det var fel id eller något liknande. Ett exempel på abuse är om jag t.ex håller på att bli rånad så syashar jag mitt vapen i bilen och dv:ar den. Rtt annat exempel på abuse skulle vara att jag kickar/bannar någon i ett scenario för att undvika det, att ha toggleid på kan också abusas genom att veta vart folk är utan att man ser dem.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka