Nekad Einar! | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Einar!

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Tim

Vad heter du på discord? DEKKEL#4621

Ange ditt födelsedatum 15 Juli 2006

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag ser mer och mer folk som blir vidare men inte alltid får ta sin intervju så jag vill få dom glada och få höja deras nivå på rpandet och att dom ska vara trevliga och bemötta dom som inte är medlem med att hjälpa dom samt lära ut det dom fått lärt sig för att det allmänt ska bli en bättre miljö och rpa i

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? För jag gillar att hjälpa till och göra folk glada samt vara seriös och inte ta det på skoj och vara säker på sina val

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska alltid bemöta andra människor på ett bra sätt om man inte känner människan och om dom är otrevliga mot dig så ska man ändå fortsätta vara så trevlig som möjligt så kommer personen nog bli mer trevlig också

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Att man ska kunna alla grundregler utantill eftersom att man kan lätt höra om en person läser upp reglerna då du frågar dom så därför är det sjukt lätt för dom att bli medlem men jag tycker att man ska skärmdela så att man ser att dom inte fuskar så man är säker på att dom kan reglarna för annars blir det inge bra

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Dom ska kunna hjälpa andra människor samt att kunna vara lite extra hjälpsam mot nya så om dom gör fel ic skriv då i ooc att så får man inte göra gör såhär istället och banna inte folk direkt om man inte lallar för det finns folk som är nya så hjälp dom istället för att bemötta dom med en ban på servern direkt det hade nog inte du tyckt va så kul heller om jag ska vara ärlig

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Framförallt intervjuer men kan gärna läsa på forumet och hjälpa folk som behöver hjälp med frågorna

Hur ser din aktivitetet ut? på vardagar 16.00 till 23.00 fredag 16.00 till 03.00 lördag 12.00 05.00 söndag 12.00 till 23.00 kan bli längre och kortare beroende på vad jag håller på

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? är ej aktiv på en annan server för tillfället och jag är redo och sluta om jag skulle bli det

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Att det vore vart sjukt kul att bli en del av teamet på unive och skapa en ännu bättre miljö.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka