Nekad Einar! | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Einar!

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Tim

Vad heter du på discord? DEKKEL#6558

Ange ditt födelsedatum 15 Juli 2005

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag har en passion för att hjälpa folk och göra folk på bra humör. Men på senaste har jag sett många inkl mig själv som har det svårt med att få sina intervjuer många blir vidare män många hinner aldrig ta sin intervju för det ingen som kan ta intervju då dom själva kan.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? För jag gillar och hjälpa till är väldigt aktiv och jag gör mitt jobb och möjligtvis lite extra om det krävs

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska alltid bemöta människor trevligt oavsett om dom är trevliga eller otrevliga innan för å se om dom är otrevliga fortfarande då du själv är trevlig mot dom och kan ska alltid försöka vara så trevlig som möjligt och försöka göra andra glada

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag vill att dom ska kunna reglerna och hålla en högre nivå på rpandet än dom som inte är medlem dom ska lära ut och och vara trevliga mot nya och inte vara för hårda om dom är nya dom ska i allmänhet vara trevliga och representera servern till andra och skapa en härlig och bra rpeande in game

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Kunna grundreglerna kunna lära ut till dom som är nya och se till så det går rätt till in game runt om sig dom ska hålla en relativt hög rp nivå

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Framförallt intervjuer men kan gärna läsa på forumet och hjälpa folk som behöver hjälp med frågorna

Hur ser din aktivitetet ut? Jag är väldigt aktiv och då jag inte är det tränar jag eller är i skolan men annars är jag aktiv mitt på dagen på helger till sent på natten och på vardagar medan 16.00-23.00 eller 00.00, på lov är jag alltid aktiv om jag inte far bort som inte är i min stad

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? är ej aktiv på en annan server för tillfället och jag är redo och sluta om jag skulle bli det

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Att det vore vart sjukt kul att bli en del av teamet på unive och skapa en ännu bättre miljö. och vad är det man ska kunna för att bli ansvarig. Mvh Tim

+rep
Bra skrivet men lite kort bara

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Mvh Morfargob
Kriminell
Servervakt
Discord:Morfargob#1065

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka