Accepterad Einar Albertsson | Whitelist ansökning [SweWilliam]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Einar Albertsson

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198828848263/

Vad är ditt namn i verkligheten? William

Vad är ditt discord namn? Wille#3962

Vad är ditt födelsedatum? 6 Februari 2006

Berätta om din karaktär. Jag heter Einar Albertsson och är 21 år och vart uppfödd i Stockholm jag bodde i en lägenhet som var en 2a för min mamma var ensamstående och levde på socialbidrag .Min pappa lämnade mig och min mamma när jag var 7 år för pappa bråkade med mamma hela tiden och han fick fängelse i 10 år för att han misshandlade min mamma och sen kom han aldrig tillbaka. Det gick inte så bra för mig i skolan redan i 7an så hade mycket problem i skolan mycket tjafs o bråk hade genuint bara problem med skolan och började med knark och olagliga saker i ungålder jag var 14 år när jag höll på med knark för första gången och tänkte inte på min framtid över hela taget för jag brydde mig inte ett skit.Jag lyssnade aldrig på min mamma jag var ute på kvällarna sent och hängde med grabbarna o langade för att tjäna snabba cash.Nu när jag är lite äldre så har jag flyttat ifrån Stockholm till en stad som heter Multistaden och har bott här runt 2-3 veckor och trivs här riktigt bra.Har skaffat många vänner och ovänner för hänger med mycket kriminella personer, gängmedlemmer och är själv kriminell men dock inte Gängmedlem än men vill vara med i ett. Jag och mina kompisar funderar på att skapa ett gäng och bli extra kriminella.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag är väldigt aktiv på servern jag spelar kanske runt 10 h om dagen och spelar ingen annan server.Jag detekterar mig mest för den här servern och vill jätte gärna bli stor i denna server för den är väligt bra och rolig .och är väldigt bra på Rp har vissa sagt

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För Vill skapa ett gäng och bli stora i denna server och ta över . och sen att man har mer tillgång till saker man kan göra i staden och det är ju såklart roligt. och att jag bara spelar denna server och har inget intresse på att köra på en annan server och spelar som sagt inprisip 10 hela timmar .

Hur hittade du Multistaden? Jag hittade multistaden genom kompisar och några från discord och sa att den var bra och seriöst rp så jag gick in och testade och nu har jag fastnat vid den .

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att göra ett gäng och kunna bli större än dom andra gängen och ha väldigt roligt .

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka