- Meddelanden
- 15
- Reaction score
- 1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198828848263/
Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Wille #gojul
Vad är din discord tagg? Wille#3962
Vem var det som bannade dig? såklart benim
Hur lång tid var din ban? 2 veckor och 3 dagar tror jag
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by server: Du har blivit avstängd för: Combat Log ~Benim. Återstår: 16 dagar 23 timmar 18 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att mitt internet crashade
.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. vi vart rdmad av en kille med en pistol och han är inte ens med i ett gäng.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. felaktig ban för vad ska jag göra när mitt internet crashar
Hur många tidigare avstängningar har du? 3
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. slåss på gz
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att skaffa bättre internet
Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att jag ska hålla koll på mitt internet
Har du läst våra regler? Ja
Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Wille #gojul
Vad är din discord tagg? Wille#3962
Vem var det som bannade dig? såklart benim
Hur lång tid var din ban? 2 veckor och 3 dagar tror jag
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by server: Du har blivit avstängd för: Combat Log ~Benim. Återstår: 16 dagar 23 timmar 18 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att mitt internet crashade
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. vi vart rdmad av en kille med en pistol och han är inte ens med i ett gäng.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. felaktig ban för vad ska jag göra när mitt internet crashar
Hur många tidigare avstängningar har du? 3
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. slåss på gz
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att skaffa bättre internet
Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att jag ska hålla koll på mitt internet
Har du läst våra regler? Ja