Nekad ehwts789 | Medlem ansökning [Esplund]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ehwts789

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? William

Vad är ditt discord namn? xvxvxvxvxvxv.

Vad är ditt födelsedatum? 23 September 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Abdi och han har varit med om en väldigt tuff barndom. Hans pappa var kriminell och hans mamma hade ett dåligt jobb och var fattig. Vid en 15 års ålder så började Abdi komma in i sin pappas liv som kriminell och hade hand om allt från vapen till droger. Han har lärt känna väldigt många inom det kriminella livet och har bra erfarenhet. Han jobbar i hand i hand med sin pappa mycket. Vid 17 så dog Abdis pappa i en skottlossning och Abdi var deprimerad under ett långt tag efter. Nu är han 19 år och ska flytta till Unive staden för att påbörja ett nytt kapitel av sitt liv. Han vill uppleva en hel annan sida av sig själv och lämna det kriminella livet bakom sig för ett tag.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med social och rolig rp. Rolig rp för mig är riktigt bra och jag älskar att skapa roliga scenario för båda parter och alla på servern. Jag kommer alltid att hålla mig till reglerna och inte göra regelbrott.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att i scenarion så ska alltid båda parterna av ett scenario ha det roligt. Till exempel i en kidnappning så ska man se till att den som man kidnappar också har det roligt. Detta är något som jag strävar efter att följa då jag alltid vill ordna upp roliga scenarion.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Yes, Suntförnuft är den viktigaste regeln enligt mig, suntförnuft innebär att du ska tänka realistiskt och till exempel inte bara springa runt och slåss på torget eller hoppa på bilar. Utan suntförnuft hade en server aldrig funkat då det bara skulle varit slagsmål på torget till exempel. Rdm: rdm är att du ej får döda någon utan en anledning du får till exempel inte bara döda någon som bara står på torget.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har spelat på unive ett tag innan och har även över 1000 timmar på rp och har även spelat mycket på andra servrar och har en väldigt hög rp nivå.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Min discord är ej 3 månader gammal men har en väldigt bra anledning jag berättat för roziii och fått godkännande som ni ser i denna ansökan https://www.unive.se/threads/ehwts789-medlem-ansökning-k10m01.215352/

Nekad.
Anledning:
Utveckla om din karaktärs barndom och hur han är som person

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka