Nekad ehrensky99 | Medlem ansökning [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ehrensky99

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Neo

Vad är ditt discord namn? Ehrensky99

Vad är ditt födelsedatum? 5 Juni 2008

Berätta om din karaktär. mitt ingame namn är erik markström. Erik Markström är uppväxt i Sverige med en rätt så lung barndom. Trotts hans lunga bakgrund så har Erik ändå behövt kämpa för allt han har och tar alldrig skit från någon. Eriks största intressen är pengar och alla trevliga saker som man kan spendera pengarna på. Erik är en rätt så känslokall karaktär men ibland kan han slå en tår eller två samt skrika ut ett skratt. Eriks framtidsplaner är stora där han ser sig själv som störst och vill ha det bästa för sig själv. Erik kommer göra VAD som krävs för att bli framgångsrik även ifall det betyder att tänja på lagarna eller göra grovjobbet som krävs.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med god RP för både mig och motparten och bidra med en mycket rolig karaktär in på servern

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att inte bara spela för att en själv ska "vinna". alltså ifall jag blir kidnappad ska jag inte försöka fly ifall jag får den minsta chansen utan låta motparten fortsätta scenariot vilket kommer leda till att det blir roligare för flera istället för bara för mig.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja. ett exempel är FearRP vilket betyder att ifall man hamnar i en situation som du skulle vara livsrädd IRL så ska du rpa som att du är rädd. ett annat exempel är powergaming och det är en regel som menas att ifall man kraschar och skulle fått ont IRL så ska du rpa som att du fått ont.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har spelat lite RP innan och ser framimot att få lära mig hur rpn är på Unive

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Lycka till!

Nekad.
Anledning
: Ditt discord konto är ej 3 månaders gammal.

Du får ansöka igen när ditt discord konto är 3 månaders gammalt. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka