Accepterad Eggo1234 | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Eggo1234

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198968801827/

Ditt Hex-ID: steam:11000013c1d0a23

Vad är din discord tagg? eggo#5675

Vem var det som bannade dig? klacksko ban vet ej

Hur lång tid var din ban? perma

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? du har fått en klacksko i ditt huved

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag gjorde stort misstag som jag ångrar än idag

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och mina kompisar var i ett stort scnario då vi ej hade skott till vapnet så då sátt vi och dupa skotten och sedan vart bannad efter det och vi vart bannad ifrån dcn

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en rätt ban jag erkänner att jag gjorde fel

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har ej blivet bannad tidigare

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag kunde säga emot mina vänner att ej dupa längre och att jag ej skulle va med på det!

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt mig mycket ifrån min ban och vill gärna komma tbx till servern och discorden och börja om på nytt! hade blivet glad om jag får komma tbx till servern och discorden dock vet ej vad jag har gjort för fel i discorden men men!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? fattar det och har respekt för det!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka