Accepterad Eggo1234 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Eggo1234

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? jesper

Ditt discordnamn: eggo#5675

Ange ditt födelsedatum 5 Oktober 2007

Varför ska just du bli staff? Jag tycker att Staff-Arbete ser och verkar vara roligt. Jag vill testa vara staff på en helt ny server och det vore roligt att själv bli Staff. Jag själv känner att jag vill hjälpa servern med saker . Det skulle varit kul med att framgå i servern utveckling igenom tiden som kommer. Jag skulle vilja hjälpa serverns bästa och förrbygga upp RPn på servern . Jag vill hjälpa och stödja servern på alla möjliga sätt. Jag själv vill pröva på att vara Staff. Jag tycker RP är roligt men jag känner att jag skulle vilja pröva något annat utöver RP'n. Jag tycker det är roligt att hjälpa folk, jag tycker om glädjen att få folk nöjda och glada. Jag hade viljat hjälpa så mycket som jag kan. Jag ansöker till Staff för att se hur de är att vara Staff. Jag själv har inte riktigt varit Staff tidigare, jag är erfaren inom kommandon och liknande men har faktist aldrig varit Staff. Därför ansöker jag för att jag vill hjälpa Servern och pröva på något nytt som kan stödja och hjälpa andra i deras RP'ande. Jag ansöker om Staff för att försöka hjälpa folk så gott som jag kan, jag är rätt hjälpsam av mig och jag vill försöka att hjälpa folket här på Servern samt vara med och hjälpa Servern utvecklas på alla möjliga sätt. Jag känner att jag är rätt man för jobbet. Jag borde också bli Staff för att jag är erfaren inom det mesta även om jag aldrig varit staff, jag kan mycket kommandon och jag känner att jag skulle passat som Staff. Jag är som sagt rätt Hjälpsam av mig och vill göra allt för att hjälpa folket här på Unive att växa på alla möjliga sätt. Jag själv vill också Växa, jag vill känna på hur de är som Staff och jag vill ta lärdom av andra Staffs. Jag vill hjälpa nya spelare som kommer till Unive som kanske inte har så bra Erfarenheter inom RP överhuvudtaget att kunna få lära sig att RP'a. Jag vill ge en chans till folk som är ny till RP att få känna av vad RP är och att dom ska få kunna lära sig hur man Rollspelar en karaktär och håller sig till Regler. Jag själv Jag kan jätte mycket regler på unive och då är det bra att ha en staff som kan mycket regler . Och iställe för att kanske banna en riktigt ny person så kanske jag kickar han/hon eller bannar med en sv ban för att varna dom att de kommer åka på längre ban om de fortsätter och jag kommer där visa hur bra staffs vi på unive har. Jag vill hjälpa alla nya spelare på fivem/unive att ha kul och att om dom åker på en ban eller liknande så förklarar jag varför lungt och sagt jag försöker hjälpa till där det verkligen behöves! Jag kommer även hjälpa till mycket inom att specca vid ställen där det brukar vara många lallare eller liknande mycket kaos liknade!

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? måndagar- 14-18:00 tisdagar 14:50- 5-8 onsdagar- 13:30- 17:00-19:00 torsdagar mellan 14:40 till 16:30 fredagar mellan 14:00 till 22-00 med pauser inblandad- Lördag: 10:00-01:30 (Kan bli senare) söndag: 10:00-23:00 (Kan bli kortare)

Hur länge har du spelat på Unive? har spelat ett tag på unive nu och körde även på multistaden förrut

Har du tidigare erfarenheter som staff? /pm (id) Du skriver något till en Specifik person i OOC-Chatten, detta kan underlätta för Staffs igenom att man kan använda det för att kalla in någon till Support.
/dv Detta tar bort närvarande fordon.
/kick (id) (anledning) Du sparkar ut en person ifrån servern av den specifika anledningen du valt.
/svban (id) (anledning) Du bannar en person i 30 minuter i den specifika anledningen du valt.
/sqlban (id) (dagar) (anledning) Du bannar en Person antalet dagar du valt av den specifika anledningen du valt. Du kan banna i en halv dag igenom att skriva 0,5 på dagar.
/sqlunban (Hex-id) Du unbannar en Person.
/sqlsearch (Steamnamn) Du ser Hex-Id't på en Person. Ifall en Person har Combat-Loggat så kan du använda detta för att få Hex id och sedan banna denna Person igenom att använda dig av /sqlbanoffline.
/sqlbanoffline (Hex-id) (Dagar) (Anledning) Du bannar en Person som är Offline i antalet Dagar du valt av den Specifika anledningen du valt.
/toggleid Du ser Id på Personer över deras huvuden.
/togglename Du ser Steam-Namnet på Personer över deras huvuden
/bring (id) Du drar en Person till dig
/goto (id) Du går till en Person
/revive (id) Du återupplivar en Person, du kan använda dig av endast /revive för att återuppliva dig själv.
/noclip Du blir osynlig och kan flyga runt i ett osynligt läge, detta använder du dig av när du ska Specca folk.
/spec (id) Du blir i ett osynligt läge där du automatiskt följer efter och är i en Person. Du kan använda dig av olika knapp tryck för att se Deras inventory osv.
/freeze (id) Du fryser en Person, detta brukar man använda när man behöver se ID på en Person som sitter i T.e.x en bil.
/tpm Du sätter en Waypoint på kartan, sen skriver du /tpm, då kommer du TP'as till där din Waypoint var satt på kartan.
/setjob (id) (Jobb-Namn) (Roll/Rang) Du sätter en Persons Jobb på det specifika jobbet du valt i den specifika rangen du valt.
/addkey (namn) Detta ger dig en Nyckel till det specifika låset som du valt.
/clearinventory (id) Du rensar en specifik Persons inventory.
/givemoney (id) Detta spawnar in en viss summa pengar till en specifik Person.
/giveitem (id) (namn) Du ger ett specifikt föremål till en specifik Person
/giveweapon (id) (namn) Du ger ett specifikt vapen till en specifik Person.
/sqlbanhistory (Hex-id) Du ser Ban-Historiken på en viss spelare.
/v (namn) Detta spawnar in en Specifik bil som du valt.
/announce (meddelande) Detta annonserar ett Meddelande där hela Servern ser vad det står.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Jobb, Kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? nej kan jobba inom alla

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka