Accepterad Eggmil | Whitelist ansökning [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lingon

Icke Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
2
Användarnamn: Eggmil

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561197989595165/

Vad är ditt discord namn? Lingon#5216

Vad är ditt Hex-ID? 110000101bf881d

Hur gammal är du? 14+

Berätta om din karaktär. Min karaktär är född 1999 och heter Anders Nutsson. Min karaktär tycker det är roligt att åka och fiska med familjen även om hans familj är en hund på 12år och heter Anton. Anders brukar må bra och mår nästan aldrig dåligt. Anders ganska stora intresse är att mecka på bilar speciellt en lite gammal volvo 240 och gillar att åka runt i stan. Anders tycker också att det är roligt att jobba för Securitas, det har varit en dröm så länge han kan minnas och nu har han börjat jobba där.
Anders har i vanliga fall rött hår ett par solglasögon och en svart kostym med vit skjorta. När han är i tjänst har han de vanliga ordningvakt kläderna och då ändras karaktären också.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag skulle behöva en whitelist för jobbar inom Securitas och de sägs att det skall vara viktigt.

Hur många timmar har du på FiveM? 9h Började med FiveM förra veckan på detta konto.

Hej! utvecklar gärna ditt svar på "Varför ska just du bli whitelistad".
Annars ser det bra ut!
Jag har märkt nu att man behöver whitelist och då är jag i ännu större behov av en whitelist. Multistaden är ju en väldigt stor och bra server och jag skulle vilja komma in för i Sverige är detta en av få stora servrar som verkligen är roliga att spela på. Men det finns också ett problem med deenna ansökan enligt discord är jag redan whitelistad men om jag försöker gå in på servern så kommer jag ej in, det står att jag ska skaffa en whitelist. Samma sak igen jag skulle behöva en whitelist annars kommer jag inte få behålla mitt jobb på Securitas som gör att folk ingame kan må bättre och få hjälp med lite olika saker.

Okej men utveckla gärna ditt svar på "Varför ska just du bli whitelistad".

Just jag vill gärna fortsätta komma in på servern för att jag vill kunna spela med mina vänner på en bra RP server som inte går sönder eller att man blir dödad hela tiden av moddare. Jag skulle också vilja utvecklas med denna server och kanske tillexempel ansöka om staff om det skulle gå någon gång i framtiden. Jag gillar att spela roleplay för det är en helt annan känsla än att spela vanliga Gta5. Det är roligare och man kan skaffa vänner ingame och irl.

Tack så mycket men när jag försöker gå in så står det fortfarande samma sak att jag behöver ansöka om whitelist.

Redan godkänd. Låser/arkiverar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka