Accepterad Eggmil | Ban överklagan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lingon

Icke Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
2
Användarnamn: Eggmil

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561197989595165/

Vad är din discord tagg? Lingon#5216

Var är du avstängd? Discord servern

Vad är du bannad för? Skickat discord länkar till serverns medlemmar.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker inte den var speciellt felaktig och jag förstår varför jag fick bannen men att jag inte fick någon information innan ni stängde av mig från discorden var lite skumt tyckte jag.

Har du varit avstängd här förut? Isåfall förklara varför. Har inte varit avstängd innan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte skickat dumma länkar till Discord servrar som jag inte har någonting med. Jag vet inte ens vem det är som har den servern jag skickade länkar från ville bara ha en reward som jag ej fick så blev antagligen lurad av den servern och sedan fick ett ännu större problem, bli bannad från min favorit FiveM server.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att inte skicka länkar till era medlemmar för det resulterar i bann och det vet jag nu. Jag kommer bara skriva till dig och de andra medlemmarna om jag behöver hjälp och inte skicka vanliga konversationer och länkar. Jag skulle verkligen uppskatta en unban och kommer aldrig göra om det.

Har du läst våra regler? Ja

Tack för din Ban Överklagan. Din Ban Överklagan har Godkänts.
Tråd flyttas till Ban Överklagande - Arkiv.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka