Accepterad Eggizzz | Medlem ansökning [IsakGE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Eggizzz

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Sigge

Vad är ditt discord namn? Eggiz5

Vad är ditt födelsedatum? 6 April 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Beyron Svensson, Föddes 2000-01-04. Beyron har haft en inte så märkvärdig uppväxt, växte upp i stockholm och hade overall en väldigt lycklig barndom. Han är väldigt impulsiv och gillar att göra saker som det finns stor risk i att göra. Hans mål som liten var att bli mekaniker och senare uppnådde han det målet. Det gick bra för han i skolan och han hade bra föräldrar med bra jobb osv. Hans första jobb blev att jobba i en musikaffär i kassan men bytte rätt så snabbt senare till mekaniker. Det var det han hade viljat göra sen han var liten och han var glad att han hade fått möjligheten att bli mekaniker. Han jobbade på mekaniker firman ett bra tag innan han kom på att han ville bli polis. Han började utbilda sig till polis och det tog stor del av hans tid. Han kunde det mesta med polisutbildningen men det var vissa fysiska krav som han inte uppnådde, sen hade han även en stor rädsla för vatten vilket fick simningen att bli extra svårt. Detta jobbar han med just nu och har som mål att bli anställd inom poliskåren inom snar framtid!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en bättre och mer med socialrp inom de olika jobben och även bidra med bättre rp till de olika jobben. T.ex om jag hade vart mekaniker att jag inte bara lagar en bil och säger att det är klart utan att man rpar på det mera genom att t.ex hämta delar om en bil gått sönder mycket och man ska laga den eller att göra /me för små saker som att byta tändstift.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte alltid behöver spela för sin egen vinst i ett scenario utan att man måste förstå att man behöver inte spela för att vinna utan spela för att ha roligt och låta den andra parten vinna om det blir bättre rp och ett roligare scenario på det sättet.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja. kortfattade exemplen. VDM: Man använder sitt fordon som ett vapen RDM: man dödar någon utan anledning METAGAMING: man tar info ooc till ic.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja. Har inte rpat på jätte många olika servrar men rpade på bryggeriet rp ett bra tag och har mycket erfarenhet därifrån.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Tillbaka