B
Big smoke v2
Gäst
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198244141260/
Vad är ditt namn i verkligheten? Egil nygren
Vad är ditt discord namn? big smoke#0929
Vad är ditt födelsedatum? 6 Juni 2008
Berätta om din karaktär. Han heter Lucas är 24 och är uppvuxen på landsbyggden med en pappa och 3 bröder hans mamma dog i en hjärtinfarkt så några år senare tänkte han jag vill bo i storstan så han lämnade bonde livet och har en dröm om att bli mekaniker vilket e hans intresse och fiske han föredrar att festa men familjen kommer före allt han har haft lite struligt i skolan men annars e han posetiv och glad han har ingen partner för tillfället utan är singel lettande och han är nyfiken på att lära känna nyt folk
Varför ska just du bli Medlem på Unive? för jag vill lära mig mer om rp för jag är ganska o kunnig men vill gärna bli medlem för första intervju gick dåligt för jag hade inte tränat så mycket på grunderna men nu kommer jag försöka bidrag med med bra rp och va mycket aktiv
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag har hört att det är ett bra Community som många tipsar om och så tycker jag att unive är den bästa rp sever av alla jag spelat på
Hur hittade du Unive? många kompisar har tipsat om den här och säger många att det är bra rp på server så jag ville börja på server och den har bra rating
Vad har du för mål med ditt rollspel? att spela så realistisk rp så möjligt och spela glad eller irriterad och kunna hjälpa folk t..ex sjukvård.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? att få ett bra smidigt och roligt jobb och kunna ha väldigt roligt på server
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej för tllfället så om jag blir medlem vilket jag hoppas på så kommer jag va aktiv.
Vad är ditt namn i verkligheten? Egil nygren
Vad är ditt discord namn? big smoke#0929
Vad är ditt födelsedatum? 6 Juni 2008
Berätta om din karaktär. Han heter Lucas är 24 och är uppvuxen på landsbyggden med en pappa och 3 bröder hans mamma dog i en hjärtinfarkt så några år senare tänkte han jag vill bo i storstan så han lämnade bonde livet och har en dröm om att bli mekaniker vilket e hans intresse och fiske han föredrar att festa men familjen kommer före allt han har haft lite struligt i skolan men annars e han posetiv och glad han har ingen partner för tillfället utan är singel lettande och han är nyfiken på att lära känna nyt folk
Varför ska just du bli Medlem på Unive? för jag vill lära mig mer om rp för jag är ganska o kunnig men vill gärna bli medlem för första intervju gick dåligt för jag hade inte tränat så mycket på grunderna men nu kommer jag försöka bidrag med med bra rp och va mycket aktiv
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag har hört att det är ett bra Community som många tipsar om och så tycker jag att unive är den bästa rp sever av alla jag spelat på
Hur hittade du Unive? många kompisar har tipsat om den här och säger många att det är bra rp på server så jag ville börja på server och den har bra rating
Vad har du för mål med ditt rollspel? att spela så realistisk rp så möjligt och spela glad eller irriterad och kunna hjälpa folk t..ex sjukvård.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? att få ett bra smidigt och roligt jobb och kunna ha väldigt roligt på server
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej för tllfället så om jag blir medlem vilket jag hoppas på så kommer jag va aktiv.