Dubbelpost EGGET | Medlem ansökning (alexander2005)

• Trådskapare Trådskapare Big smoke v2
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

B

Big smoke v2

Gäst
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198244141260/

Vad är ditt namn i verkligheten? Egil nygren

Vad är ditt discord namn? big smoke#0929

Vad är ditt födelsedatum? 6 Juni 2008

Berätta om din karaktär. Han heter Lucas Nygren och är 24 år som är uppväxts på landsbygden med en pappa och tre Bröder hans mamma dog i en hjärtinfarkt så efter några år när Lucas va 19 år så tänkte han vill jag verkligen bli bonde för han tycke stor stan var intressant så några månader senare så lämna han landsbygden för han vill flytta till storstan så han lämnade bonde livet och sökte ett nytt liv i storstan. han är oftas glad rolig gillar att skämta. han föredrar att festa än att va hemma men familjen kommer före allt. Lucas är intresserad av bilar och motorer och fiska. men Lucas har haft lite svårt i skolan men annars e han väldigt positiv och han är nyfiken på att lära känna nytt folk och vill arbeta inom motorer och bilar. han är person som gillar att lära känna folk och söka en partner

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att jag har helt ok bra erfarenhet av rp för jag är ganska ny till svensk rp men är erfaren och kommer bidra med bra rp och vill kommer va ganska aktiv och kommer Försöka alltid spela så realistiskt som möjligt och spela efter sunt förnuft. I denna staden har tänkt att jobba som mekaniker eller som att leverera paket eller hitta ett jobb jag tycker är roligt och intressant.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag har hört att det är ett bra Community som många tipsar om och så tycker jag att unive är den bästa rp sever av alla jag spelat på

Hur hittade du Unive? många kompisar har tipsat om den här och säger många att det är bra rp på server så jag ville börja på server och den har bra rating

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt RP är att ha roligt och spela efter suntförnuft, tänker inte vara kriminell för tillfället men kanske händer någon gång. VIll just nu jobba på servern och rpa som en vanlig stadsbo.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål personligen är att bara ha roligt och har en bra server att spela påå med uppmärksamma staffs och spelare och vill få ett bra jobb som är både roligt och bra betalt och träffa alla olika härliga spelare. Ge mig en chans att bli medlem på denna server för jag gillar den här servern väldigt mycket.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej för tllfället så om jag blir medlem vilket jag hoppas på så kommer jag va aktiv.

Tillbaka