Nekad EGGET | Ansökan till Servervakt [Tuggummi]

• Trådskapare Trådskapare Big smoke v2
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
B

Big smoke v2

Gäst
Vad är ditt namn i verkligheten? Egil Nygren

Ange ditt födelsedatum 6 Juni 2021

Vad heter du på discord? big smoke #0929

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Måndag- 18-22
tisdag 19-22
onsdag-16-22
torsdag16-22
fredag-16-02
lördag-12-02
söndag-12-22

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på unive sen i somras men blev whitelist i augusti

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Om jag blir servervakt kommer jag att hjälpa till på servern som att t..ex att om en person som inte kan så mycket om RP kommer jag se till att han får hjälp genom att skriva i ooc t..ex att han inte får göra saker så så jag ger honom en chans att bete sig. Men om där emot en person använder sig av: VDM RDM COPBAIT OSV kommer jag se till att han får en /svbann eller en /kick och jag kommer att se til att unive blir en bättre plats och att folk håller en Bra RP nivå och sköter sig för då blir RPen så mycket bättre på servern och jag kommer RPa som vanligt men om jag ser nåt dåligt kommer jag se till att den personen för konsekvenser som bann eller kick men om personen är ny till servern så kommer jag hjälpa den personen och jag vill hjälpa så mycket folk på servern så mycket som det går!

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag vill hjälpa till på server och se till att alla håller en hög RP nivå på server och se till att samt att jag skulle tänka mer på hur folk beter sig på server och kunna utvekla serverns RP

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag tror att jag skulle bidra Unive till en bättre plats genom att jag vill hjälpa som mycket folk på servern och se till att alla sköter sig på servern och att alla håller sin RP nivå på topp och att jag kommer somsagt se till att alla på servern ska få hjälp och att man sköter sig bra för om man inte gör det kommer det att påverka Andra spelare om du t..ex kör på en grupp människor så många blir allvarligt skadade fast du gjorde VDM kan det påverka vad folk tycker om servern så jag vill stoppa dom att förstöra serverns Rykte om man säger så .men också som servervakt kommer jag RPa som vanligt för jag har yrke: som bilmekaniker och där möter jag många som inte kan så mycket om RP så det skulle underlätta om jag blev servervakt och jag vill se till att serverns RP nivå hålls bra

Varför ska just du bli servervakt? För att jag kommer göra Unive till en bättre plats genom att jag kommer hjälpa så många där ute som behöver hjälp och jag kommer att se till att folk sköter sig och håller en bra RP nivå och se till att folk som vill förstöra för servern ska få bann eller Kick beroende på vad dom har gjort. och om vi säger att en kille gör RDM kommer jag använda mig av /svbann för det kommer göra så han blir bannad eller om en kille som behöver hjälp kommer jag hjälpa honom så mycket jag kan för att jag vill hjälpa folk på servern.

Varför vill du bli servervakt? för att jag vill kunna hjälpa folk på servern som sagt också se till att folk sköter sig men allra mest hjälpa folk som behöver nån slags hjälp som t..ex att dom inte kan så mycket om RP och behöver ett komando så kommer jag skriva det i ooc så att det hjälper dom i sin RP men också se till att ingen på servern ska få förstöra eller använda sig av: RDM VDM COPBAIT OSV och därför vill jag bli servervakt på unive för att hjälpa folk och se till att folk sköter sig

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Dom jag har lärt mig med tiden är /svbann /kick /toggle id /toggle name /dv OSV

Är du whitelistad på serven? JA har varit det på servern sen augusti

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Ja två gänger en gång för VDM men det var en felaktig bann för en kille körde rakt in i mig men då blev jag bannad för det istället. en annan gång för halv ooc för jag skrev i /sme "dagdrömmer" men jar lärt mig av det sen för jag kunde inte mycket om RP!

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka