Nekad EGGET | Ansökan till Servervakt [Tuggummi]

• Trådskapare Trådskapare Big smoke v2
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
B

Big smoke v2

Gäst
Vad är ditt namn i verkligheten? Egil Nygren

Ange ditt födelsedatum 6 Juni 2021

Vad heter du på discord? big smoke/Dragan Svensson #0929

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Vardagar-18-22
Helger-17-01
Ibland på helgerna blir det hela dagar men oftas dom tiderna om jag inte är med polare

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på unive sen i somras men blev whitelist i augusti

Vad skulle du göra om du blir servervakter? jag Skulle se till att alla sköter sig och har en hög RP nivå Och kunna hjälpa människor och samt banna/kicka folk som inte beter sig på server så dom kommer få en andra chans att kunna bete sig på servern. och målet med sever vakt är att man ska RPA som vanligt man om du skulle se nån som inte beter sig elr Bryter mot reglerna så ska du kicka/banna den personen och jag skulle prata med andra som är servervakter så dom fattar mitt beslut och även kommer med tips på vad som jag skulle kunna gör a bättre

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag vill hjälpa till på server och se till att alla håller en hög RP nivå på server och se till att samt att jag skulle tänka mer på hur folk beter sig på server och kunna utvekla serverns RP

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag skulle kunna göra UNIVE till en bättre plats genom att banna/kicka Folk som inter sköter sig och banna dom som använder sig av OOC VDM COPBAIT RDM NLR osv. och göra saker som de inte ska behöva göra som att tillexempel dva fordon så att de får lite mindre att göra och sedan om någon jag har sv bannat har gjort någonting riktigt dåligt skulle jag kunna sätta mig i support och visa klipp för dem och sedan får de bedöma om personen förtjänar en längre ban än en sv bann bara....

Varför ska just du bli servervakt? Jag vill bli servervakt för att UNIVE är den bästa RP servern och jag vill kunna utveckla den som på mycket och Hålla en hög RP nivå men samt kunna hjälpa alla spelare i servern som behöver hjälp och på mitt jobb så möter jag många personer som inte har koll på reglerna så mycket så det skulle jag kunna bidra med...

Varför vill du bli servervakt? För att kunna utveckla RP på server och se till att alla sköter sig på servern men också hjälpa spelarna på servern

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Ja jag tror jag kan allt det man måste kunna då jag har lärt mig med tiden
så som /svban /toggleid /kick /revive /dv

Är du whitelistad på serven? ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans ja för halv ooc men det var i början för jag skrev i sme dagdrömmer men också för VDM men dom råka banna fel person så det är alla mina banns....

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka