Nekad Egg | Medlem ansökning [OmgKarlsson]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Egg

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198118296237/

Vad är ditt namn i verkligheten? Noa

Vad är ditt discord namn? Egg#8855

Vad är ditt födelsedatum? 25 Mars 2022

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Kenta Kofot. 22 år gammal och uppväxt i Skåne. En väldigt pratglad och impulsiv man. Gillar att arbeta mycket och vara social. Hans pappa har varit kriminell sen liten och hans mamma dog tidigt i Kentas liv. Kenta har även en storebror som heter Murre Kofot. Dom har flyttat runt väldigt mycket och det har varit svårt för Kenta att passa in i samhället och detta har haft stor påverkan på Kenta. Han har haft det väldigt stökigt i skolan och blivit väldigt utfryst. Gör ofta sig själv till clownen för att få andra och skratta åt en. Kenta vill gå den lagliga vägen i livet men har hela tiden dragits mot det kriminella. Han faller lätt för grupptryck och blir ofta den som tar på sig smutsjobben.
Kort sagt en väldigt speciell karaktär som tillför mycket skratt och en rolig person att vara kring.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem här för att kunna utveckla mitt rpande inom servern. Har väldigt mycket roligt att tillföra till den denna servern då jag är en skojare men på seriös nivå. Vill kunna använda mig av alla redskap i rpaendet för att kunna få så bra upplevelse

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med mycket bra rpande. Mycket skratt och bra och seriösa scenarion.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att båda perterna ska vinna på scenariot. Allt handlar inte om pengar utan att få ett roligt scenario för det är det själva rpeandet går ut på inom mina åsikter.

Hur hittade du Unive? Såg denna på fivem server list och såg att den hade många spelare. Har även sett många fantastiska tik tok clips från denna servern.

Din Medlemskaps ansökan har Nekats.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka