Accepterad Egg | Ban överklagan [ChalleR]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Egg

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198118296237/

Ditt Hex-ID: 1100001096b5aad

Vad är din discord tagg? Egg#8855

Vem var det som bannade dig? ChalleR

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Rpar inte på lagning

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror det var för jag inte gjorde /me när jag lagade min bil.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag lagade min bil med reparationskit.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker det var felaktigt för jag pratade ingame när jag lagade bilen. Att jag byte kylarslang men sade det bara ic och inte /me.
Jag visste inte att jag var tvungen att göra /me när jag lagade bilen. Har sett flera personer laga sin bil och inte skrivit något så trodde det var helt normalt. Dom ända jag har sett göra det är dom på mekonomen. Jag tyckter inte jag borde få ban för det. Hade räckt med att säga åt mig att jag alltid måste göra /me när jag lagar bilen så hade jag alltid gjort det. Tråkigt att inte kunna spela något på hela helgen nu.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ingen tidigare ban.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat göra /me Byter kylarslang. Istället för att säga i voicechat att jag byter kylarslang. Visste inte att det spelade roll.
Men kommer absolut alltid göra det i framtiden.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att jag måste alltid rpa på hur jag lagar bilen och alltid skriva /me. Kommer alltid rpa på vad min karaktär gör i olika situationer som att /me öppnar huven och felsöker bilen, /me byter kylarslang och luft filtret.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Absolut. Jag vet att ni får inte hundratals om inte tusentals tickets varje dag och det kan dröja innan man får svar. Men det gör inget det får ta den tid det tar. Vill helst bara inte sitta och glo hela helgen. Spelar sjukt mycket på eran server och hade varit trist att inte kunna rpa i helgen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka