Nekad Egg | Ansökan till Servervakt [tarzan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Egg

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Noa

Vad heter du på discord? Egg#8855

Ange ditt födelsedatum 24 Mars 2002

Beskriv din dagliga aktivitet. Jobbar på vardagar. Sen online på unive runt 6 timmar. Helger runt 12 timmar online

Hur länge har du varit medlem på Unive? 4 oktober 2022

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 3 gånger om jag mins rätt. kunde inte gå ig vid denna tidpunkt av ansöking.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Som Servervakt har jag ett ansvar att hjälpa staffs och helpers att se till att rp sköts snyggt i staden. Rapportera till staffs/helpers ifall grova regelbrott sker. Hjälpa folk som har svårigheter inom rp eller om dom inte förstår något. Dva bilar som står ingen använder som kan förstöra rp genom trafik blockage. Hålla koll på stadens rp nivå ifall det sker mycket lall. Speciellt runt piren, torget och sjukhuset då det är mycket folk där och kan vara lalligt. Ta hand om kicks och mindre bans.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att kunna hjälpa servern att hålla uppe en hög rp nivå. Kunna ta hand om folk som lallar och förstör den seriösa rpn. Jag vill kunna komma närmare staffs och helpers för att visa vad jag kan och går för. Målet är att ta sig högre upp än servervakt för jag gillar denna server väldigt mycket och gillar inte folk som förstår servern genom lall och dålig rp. Tycker även jag har märkt att det inte är så många servervakter som har varit tillgängliga när man behövt hjälp och jag vet att jag kommer kunna hjälpa många då jag är en väldigt aktiv spelare.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Det kan vara att jag kickar någon eller några i ett scenario för min egen vinning. Bannar folk som kanske har gängkrig med för att kunna vinna scenariot. Dvs folk bilar så dom behöver ringa in den. Revive folk bara för att dom kan. Om det varit ett skottlossning eller om någon av min kompis ''råkar'' knivhugga någon så revive jag bara honom istället för att rpa på det. Detta har förekommit många gånger och jag tycker det förstör rp och jag kommer att ta detta vidare om jag ser någon göra så.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka