Accepterad Efraim Barkbit | Medlem ansökning [Viktå]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Efraim Barkbit

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Filip Svensson

Vad är ditt discord namn? EfraimBarkbit#3900

Vad är ditt födelsedatum? 4 Februari 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Leif Julgata och han är från norrland han har en bror som heter Kennet Julgata. Leif han gillar bilar och att jobba. På Leifs fritid så brukar han vara på bilträffor och när Leif jobbar så jobbar han som elektriker. Leif som person han är en lugn och rolig person som skämtar mycket men om någon är kaxig eller jobbig mot Leif kommer han vara riktigt jobbig tillbaka.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med roliga scenarion och en bra roleplay person som kajn reglerna och gör allt för att få ett så bra rp scenarion som möjligt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det menas med att man ska göra sitt bästa för att den man spelar ett scenario eller dom ska få en så bra upplevelse som möjligt och att man inte ska göra saker som kan vara dåliga förscenariot bara för att man till exempel ska få en fördel i scenariot som till exempel meta gaming kan vara väldigt dåligt. Som om man till exempel gömmer sig från en person och då får den personen veta var man är från ooc och då blir det välidgt dålig rp.

Hur hittade du Unive? jag hittade den när jag ville spela på någon ny fivem server

Tillbaka