Nekad Efraim Barkbit | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Efraim Barkbit

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? filip åkesson

Vad är ditt discord namn? efraim_barkbit

Vad är ditt födelsedatum? 4 Mars 2007

Berätta om din karaktär. leif julgata född i göteborg och uppvuxen där han var mycket bra i skolan han gick ut med a i de flesta ämnena och gick ut imed 327 i merit och han har en lillebror som heter kennet julgata är lite konstig men som bror ställer han alltid upp för kennet. min karaktär är Bra på att ta det lugnt men folk och min karaktär kan ta kritik och jag är bra på att lyssna och ta en order och såklart är inte min karaktär kriminell och har aldrig varit. nackdelar blir irriterad på folk som lallar bara och om någon t.ex. är väldigt kaxig osv så ska man bara vara lugn men det är lite svårt och jag kan ha dåligt tålamod med folk som är otrevliga och inte vill samarbeta. min karaktär ställer hjärna upp om någon behöver hjälp t.ex om de behöver åka någon stans eller om de behöver hjälp med något annat. han har en mycket bra drivkraft i jobben och hans dröm är att bli rikspolischef och han gillar bilar och att åka båt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med att skapa roliga scenarion på en bra rp nivå för att förstärka det roliga på servern

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det innebär att man ska göra så att motparten får ett roligt scenario också inte bara en själv.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? jag har läst och förstått reglerna EXEMPEL: powergaming det är när man antigen abusar sätt att få pengar eller om man t.ex kör in i en vägg med en bil i 200km/h och bara går ut som att inget har hänt: RDM det är när man dödar någon utan någon anledning: VDM det är när man gör samma sak som rdm fast med ett fordon.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag har ungefär 1000 timmar på fivem och jag har spelat mest på Swedish knight och så har jag även spelat på unive för ett tag sedan

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad. Anledning: Ej tagit sin intervju i tid.
Du kan ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka