Nekad Effok | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Effok

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Eddie

Vad är ditt discord namn? Crowbar Kelvin#2667

Vad är ditt födelsedatum? 1 Juni 2023

Berätta om din karaktär. Min karaktär är 23 år gammal och är en man. Han heter Kalle Makrillson. Ända sen Kalle var 8 år har han vilja vara en mekaniker. Hans pappa var en mekaniker och hade ett litet företag. Hans pappas företag gick i konkurs innan hans pappa dog i en bil olycka. Han vill göra sin pappa nöjd genom att bli en bra mekaniker och kanske till och med göra ett eget företag. Kalle vill gärna bli medlem i staden och jobba på mekonomen.

Kalle är schysst och tar andras nöd framför honom. Enda sens hans pappa dog har han donerat pengar till sjukvården varje månad.

Kalle jobbar just nu på DHL. Han donerar 20% av hans lön till sjukvården.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Att jag kan spela seriös rp och visa andra hur roligt det kan vara att spela rp. kan nog även dela med mig mina misstag. Kan också bidra med mer vänliga spelare

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man RPar för andra också och inte bara för sig själv

Hur hittade du Unive? Youtube och vänner

Nekad, utveckla frågan ''Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario?''

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka