Accepterad eeeeeeeaaszzs | Medlem ansökning [Issa]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

eeeeeeeaaszzs

Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Noah

Vad är ditt discord namn? Njjuah

Vad är ditt födelsedatum? 17 November 2025

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Wilton gamble 19 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig, kreativ, unik

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min Gubbe har sedan tidigare spelat som både som laglig och kriminell, När Noah Nodergren var kriminell var han med i flera olika slags gäng som var grovt kriminella och utförde både mord och rån och massa andra grova brott . Under denna tiden var Noah Nodergren ekonomisk oberoende och levde lyx liv med feta bilar och lyxhus och massa stora båtar osv. Men sen vände allt och Noah Nodergren fick problem med ett annat gäng och staten och flyttade ur stan. Nu är Noah Nodergren tillbaks och ansöker till medlemskap. Innan allt hände altså första början jobbade Noah Nodergren på Mekonomen. han var personalansvaarig och hade god lön och bra arbets kontakter. har även testat på många andra jobb såsom Sjukvården , räddningstjänste samt mycket andra jobb. Noah Nodergren sedan dess har även suttit i fängelse i flera år för sina brott. Min karaktärs nya planer är att försöka bli polis och leva de livet han gjorde innan. Aannars är hans andra plan att bli chef för ett företag eller kanske börja arbeta på ett jobb han inte jobbat på innan. Min karaktär har fortfarande kvar sina kontakter så det kanske kommer upp nått annat i framtiden liksom som han inte vet. Framtidsplan är att skaffa importbilar, motorcyklar, båtar osv. Min karaktär är i grunden en unik karaktär som jag haft sedan tidigare som jag kommer ta med mig vilket kommer göra de roligare för mig och andra o spela med. så ja det är mina planer just nu ialafall

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra rp , roliga scenarion, utvecklad /me och /sme rp, bra emotes för att höja nivån, lära nya till servern och hur man rpar på ett bra sätt, jag kommer även bidra aktivt me de säga att jag kommer vara aktiv inne på servern och på de sättet kommer de bidra också såklart, attt andra har nån o rpa med o så. kommer inte lalla eller bryta mot regler. kommer vara med o bidra och hjälpa staffs ifall nån gör fel som är emot regler. jag har spelat innan som sagt så har bra erfarenhet osv hur man gör o hur de funkar.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska ge andra parten n chans i ett scenario ifall do ligger i tex underläge för att båda parter ska ha roligt, inom polisen tex sdka jag som polis med bra bil inte abusa den för att vinna scenariot bara för jag kan utan jag ska ge dom andra chans att ha kul också.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, de har jaag men minns inte vad jag gjort exakt

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM- man dödar ngn utan anl, Meta- ooc till ingame, powergaming- man kör på nått utan att rpa på skador

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Senast ändrad:
Hej!
På Unive vill vi att alla ska ha unika karaktärer som inte liknar sig själv. Med detta sagt så får du inte ha samma karaktärs namn som ditt IRL/Discord namn. Därför måste du ändra din karaktärs namn till något annat.

Vänligen kontakta en MOD+ som kan ändra karaktärs namn till dig eller så får du radera karaktären och skapa en ny med ett annat namn.(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat. | Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.)

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka