Nekad EEee | Blacklist Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

EEee

Aktiv Medlem
Meddelanden
883
Reaction score
62
Blacklist-referens
ID: 234 — Övrigt
Anledning: fusk
Personal: cmail666
Datum: 2025-10-13
Visa på portalen

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Saken är att jag spelade på Unive och tyckte inte att servern var så rolig genuint och att jag hade tröttnat ganska grovt. Jag valde att fuska och förstöra för servern gjorde inte de alls mycket och spelade inte heller mycket vilket självklart inte är okej vilket jag köper och det är mitt egna fel och förstår självklart att ni sånna som har förstört för servern.

Tar du ansvar för det som hände? Jag tar självklart ansvar för skadan jag har gjort på unive genom att fuska och inte kunna bete mig och ber verkligen om ursäkt för mitt dåliga beteende jag valde att orsaka på servern. Jag tar fullt ansvar för skadan jag har orskatat på servern och att jag vet att jag inte kunde bete mig och att jag inte är stolt över det och var dumt val av mig att inte kunna bete mig på servern.

Jag tar helt enkelt fullt ansvar och jag förtjänade självklart att bli bannad för att jag inte kunde bete mig och inte höll standarden hos er på Unive.

Vad har du lärt dig sedan dess? Att inte förstöra för andra bara för man har tröttnat på fivem utan isället borde jag har quitat discorden o ingame helt o inte gått in med fusk för jag inte brydde mig vilket var ett dumt beslut utav mig vilket jag ber om ursäkt till för mitt dåliga beteende. Jag har sedan dess reflekterat på vad som faktiskt hände och att jag borde ha respekterat reglerna mera och inte bara genuint brutit emot dem och inte förstört. Jag skulle som sagt hellre bara quitat fivem helt för att inte orsaka skadan som jag gjorde. Jag ser nu att skadan ändå fanns eftersom jag förmodligen förstörde andras rp folk som spelade på allvar och jag ber om ursäkt för dem jag har förstört.

Varför ska vi ge dig en till chans? Jag tycker att man kan diskutera om att ge en till chans på grund av att jag aldrig blivit bannad för detta tidigare och varit över 8månader+ och jag vet att jag gjorde grova fel och väldigt osannolikt att jag får en till chans vilket jag köper och kan förstå på grund av att jag valde förstöra för unive. Jag vill samtidigt få en andra chans på grund av att jag aldrig blivit bannad för fusk liknande men samtidigt kunna bevisa för er att jag är bättre än vad bannen representerar. Jag hade blivit väldigt glad om chansen finns om att få unbann jag hopaas att den finns och hoppar verkligen att jag får en chans en legit sista chans för att bevisa för er att jag är helt seriös med överklagan och inte kommer återgå till något skit igen och vill bara spela på Fivem Svergiest bästa och enda bra server med bra rp överlag vilket ni Unive har haft. Kommer självklart inte återgå till dumheter och börja skapa kaos igen. Har aldrig skapa kaos tidigare på servern när jag spelat förr utan jag har haft en bra rp men förstår att det är väldigt osannolikt eller väldigt liten chans att jag får unbann vilket jag köper och accepterar att ni inte vill ha folk som mig som är efterblivna och förstör servern och därför ber jag ber om ursäkt för det jag har gjort. Jag tänkte nog inte riktigt igenom vad konsekvenserna bli utan fokuset just då var att jag inte brydde mig om FiveM därmed började jag fuska och är verkligen inte OKEJ att förstöra för andras spellupplevelse men jag vill genuint försöka på att göra överklagningar med förhoppningar om att bli unbannad.

Jag förstår hur ni tänker att det är lätt att skriva att jag inte kommer börja med "dummheter", eftersom skadan redan är gjorde och därför har ni egentligen ingen anledning till att unbanna om ni förståss inte vill. Men jag vill verkligen få en chans att bevisa för er att jag seriöst menar allvar med överklagn annars hade jag inte gjort en om jag inte menade allvar. Har nu väntar 6+måndaer för att jag tidigare visste att jag hellre avvaktar och gör överklagan senare för jag valde vara efterbliven och gå in och spela med fusk på servern. Jag har då avvaktat tills nu på grund av att jag genuint vill försöka komma tillbaka till servern med förhoppningar om en unbann och lusten att köra fivem har aldrig varit starkare och därmed vill jag spela på den bästa servern (av alla jag kört på) så är Unive n1 garanterat. Men återigen så ber jag om ursäkt för det jag har orsakat även om jag inte aktivt varje dag gick in och fuskade så hände de nån gång absolut och då förstörde jag andras rp vilket inte är roligt för dem eller för servern att folk sitter med ottilåtna fördelar.

Har du bevis som stödjer din överklagan? banbevis finns i era dokument om mig

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Min överklagan blev borttagen för dubbelpost tror jag varför förekomm detta när jag inte han och se överklagan och inte var en dubbelpost :mad: . Jag ber om ursäkt om jag gjorde nått fel om det var så

Hej,

Vi har granskat din överklagan noggrant. Med hänsyn till de tidigare incidenterna samt den bedömda risken för serverns trygghet och spelupplevelse har vi beslutat att inte häva din avstängning under normala omständigheter.

Vi kan dock erbjuda dig möjligheten att häva avstängningen mot en avgift på 1990 kr. Denna summa reflekterar den administrativa hanteringen samt de risker vi tar genom att släppa in dig på servern igen.

Detta erbjudande är slutgiltigt och går inte att förhandla. Om du inte är intresserad ber vi dig att respektera beslutet och avstå från att skicka in ytterligare överklaganden.

Med vänliga hälsningar,
BubbleGum
Unive Staff

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka