EEee | Ansökan till Servervakt [elaztic]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

EEee

Aktiv Medlem
Meddelanden
906
Reaction score
62
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad heter du på discord? liiiamm.

Vad är ditt Hex:ID 11000013ff359b4 (Hex)

Ange ditt födelsedatum 1 Augusti 2005

Beskriv din dagliga aktivitet. Min dagliga aktivitet varierar olika beroende på om jag jobbar men när jag inte jobbar kommer jag vara aktiv och åtminstone 3-5 timmar per dag beror också om jag inte har andra saker inbokade eller måste göra men annars 3-5 timmar inga problem.

Hur länge har du varit medlem på Unive? snart 1 månad

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 30 nånting tror jag bild kan jag lösa går ej skicka här.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgift är att underlätta staff arbete genom att hålla koll på allmäna platser kan det vara för att reda upp lall, regelbrott osv som kan förekomma vid sjukhus exempelvis där jag ibland kan reflektera att lall brukar förekomma. Uppgiften är bara allmänt hjälpa staffsens arbete lite mer om nån skulle begå ett regelbrott som vdm klippar jag och bannar och skickar isåfall in förlägning så staffsen sköter resterande.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag är alltid så trevlig jag kan mot alla samt så försöker jag alltid att straffa folk som har gjort fel genom att gå till staffs osv. Jag håller alltid koll på att ingen blir RDMad eller VDMad och om någon begår ett sådant regelbrott så tar jag deras id och går direkt till staffs, jag försöker alltid att få allt på video också så man har bevis, så jag tar redan en del ansvar och jag tar min roll i staden väldigt seriöst.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Att man använder permsen fel och använder dem till sin egen fördel som abuse och använder dem till ett oansvarigt sätt. Det kan va exempelvis att min vän har dött och jag ressar utan veta varför personen var död utan jag ska fråga om klipp om klipp inte finns så ska inte jag göra nått isåfall. Jag vill se klipp isåfall på vad som hänt för att inte riskera att gå emot reglerna.

Vidare till intervju!

Du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

Med vänliga hälsningar,
Servervakts Ansvariga

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen till Servervakt Teamet!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka