Accepterad Edzzy69 | Medlem ansökning [Krato]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Edzzy69

Medlem
Meddelanden
123
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Eddie

Vad är ditt discord namn? Edzzy69

Vad är ditt födelsedatum? 28 April 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Tarzan Hero.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Han är väldigt generös social lojal.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter Tarzan Hero, han är 23 år gammal och har haft en tuff uppväxt. När han var liten hade hans familj svårt med pengar och behövde jobba själv för att få de han ville ha, han hjälpte betala för mat osv och han behövde samtidigt vara barnvakt åt sin syster medans hans föräldrar jobbade, han hade svårt me vänner eftersom att de felsta ville oftast ut och hitta på något som kostade pengar vilket han inte hade råd med, han har alltid drömt om att kunna försörja sin familj och köpa ett hus till dem, men han visste inte hur eller vad han skulle jobba med för att uppnå det, åren gick och han fick tillslut anställning som busschaufför vilket var mycket bättre än vad han gjorde tidigare men han fick fortfarande inte in mycket pengar och ingen kunde vara barnvakt åt hans syster för att alla jobbade, han gick till alla möjliga jobb och försökte få anställning men det var svårt med tanke på att han inte har någon utbildning, men han fortsatte försöka, medans han försökte få ett nytt bättre jobb så har hans föräldrar lyckats få nya jobb och bättre lön och mindre arbetstid så de hade lite tid att spendera med deras dotter. Idag så går det bra för tarzans familj alla har fått bra jobb och tarzan tjänar bra med pengar men inte på en lagligt sätt utan han säljer droger och vapen för att få in pengar. Min plan är att skaffa ett jobb rpa mycket socialt och förmodligen bli polis eller krim-

Vad kan du bidra med till serverns RP? Roliga utförliga och långa scenarion, jag kommer att följa alla regler och försöka rpa väldigt mycket socialt.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte bara ska spela för sin egen vinst.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har varit permanent bannad ett bra tag nu för hsljud men jag visste inte om att jag hade det men jag ser till att det inte händer i framtiden.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Sunt-förnuft, Det är en viktig regel och denna regel kan man säga att den är alla regler i en, denna regel betyder att man innan man gör något ig så ska man tänka på vad man skulle gjort irl. Och sedan powergaming som jag skrev över att man inte ska spela för sin egen vinst och lite ex på de är att man till ex inte rpar på skador när man krockar för sin egen vinning eller att man inte är rädd för ett vapen för att man inte vill bli av med ett vapen exempelvis.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka