Nekad Edzzy69 | Beslut Överklagan [Hapyxz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Edzzy69

Medlem
Meddelanden
123
Reaction score
7
Ditt discord namn: Edzzy69

Ditt Hex-ID: 11000014a1fdd4f

Vad för typ av beslut gäller det? Jag har fått indragen krim, medlem, prisökning, redlist och ban i 12 dagar.

Vem/vilka tog beslutet? Hapyxz

Varför tror du själv att beslutet togs? Eftersom att ni tror att jag försöker skapa en konflikt vilket jag inte gör jag vill få fram vilka han är med för att han har riktat och varit stöddig o kaxig ända från start redan då har jag en anledning till att jaga honom och under hela tiden så fortsätter han med fula ord osv. Han ringer sin vän och säger att han skulle komma till gs och behövde hjälp, det var han som hoppade ut på mig först och i min bil var det två personer och han var själv så jag fattar inte hur ni kan säga att det är sunt-förnuft att jaga efter hur tror ni dem skulle gjort irl. Själv tror jag att om två gängkriminella blir riktade på av en och sedan kör han så tror jag också att de skulle jagat honom om de skulle varit beväpnade som vi var.

Hur är beslutet felaktigt? Jag tycker att det är felaktigt eftersom att jag inte gjorde något grovt regelbrott, jag åkte fram till en kille i gs och frågade om han var med syrianska, han säger då nej och jag frågar han då vilka han var med och han säger skit i de du behöver inte veta allt och kör iväg. Jag jagar han för att det känns som att han gömmer något och han kallar mig för fula ord och han riktar på mig. Det ända jag tycker är dåligt från min sida var att jag körde på hans bil i början och det var väldigt idiotiskt och lalligt men utöver de så tycker jag att ni borde tänkte in er lite mer från min sida för det känns som att ni är väldigt mycket på hans sida..

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Ni har bevis.

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Det är han som skapar en konflikt genom att han använder fula ord som h*runge snorunge osv jag sa till han jag vill bara prata men ni säger att jag försöker starta en konflikt men det är egentligen han som startar genom att och ifrån och sedan säga fula ord och det är han som hoppar ut o riktar först båda gånger, jag hoppade bara ut efter han hoppa ut.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka