Nekad Edzzy69 | Beslut Överklagan [Hapyxz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Edzzy69

Medlem
Meddelanden
123
Reaction score
7
Ditt discord namn: Edzzy69

Ditt Hex-ID: 11000014a1fdd4f

Vad för typ av beslut gäller det? Jag har fått indragen krim, medlem, prisökning, redlist och ban i 12 dagar.

Vem/vilka tog beslutet? Hapyxz

Varför tror du själv att beslutet togs? Eftersom att ni tror att jag försöker skapa en konflikt vilket jag inte gör jag vill få fram vilka han är med för att han har riktat och varit stöddig o kaxig ända från start redan då har jag en anledning till att jaga honom och under hela tiden så fortsätter han med fula ord osv. Han ringer sin vän och säger att han skulle komma till gs och behövde hjälp, det var han som hoppade ut på mig först och i min bil var det två personer och han var själv så jag fattar inte hur ni kan säga att det är sunt-förnuft att jaga efter hur tror ni dem skulle gjort irl. Själv tror jag att om två gängkriminella blir riktade på av en och sedan kör han så tror jag också att de skulle jagat honom om de skulle varit beväpnade som vi var.

Hur är beslutet felaktigt? Jag tycker att det är felaktigt eftersom att jag inte provocerade utan jag ville snacka med honom och det finns i klippet att jag bara vill snacka men han hetsar och om han hade varit trevligt och inte kallat mig för alla dessa ord skulle det kunnat klassas som provicering, från er sida kanske ni tror att jag sökte en konflikt men det gjorde jag inte utan jag ville bara snacka med honom men jag tar erat ord och kommer inte göra om samma misstag. Jag åkte fram till en kille i gs och frågade om han var med syrianska, han säger då nej och jag frågar han då vilka han var med och han säger skit i de du behöver inte veta allt och kör iväg. Jag jagar han för att det känns som att han gömmer något och han kallar mig för fula ord och han riktar på mig. Det ända jag tycker är dåligt från min sida var att jag körde på hans bil i början och det var väldigt idiotiskt och lalligt men utöver de så tycker jag att ni borde tänkte in er lite mer från min sida för det känns som att ni är väldigt mycket på hans sida för när jag säger att han försöker bugga i f2 för att kunna veta vad jag heter säger ni att han inte lyckades så ni kan it göra något och när han åker in på sjukan när han blir jag så säger ni att han har gjort det tydligt att han inte vill ha något med mig och göra och att man kan känna sig trygg om man är på sjukan men man får it åka in på sjukan när man blir jagad, medans han som jag jagade kallade mig för massor av fula ord var jag trevlig ända till han körde in i min bil på sjukan och när han sedan kör ut så fortsätter han och säger sedan jag ska kn*lla din mamma medans du kollar på, och självklart så tar jag inte åt mig irl men ig så blir min karaktär lite sur och speciellt när han har varit kaxig och riktat på mig, jag vill att ni ska förstå mig mer hur jag tänkte vilket jag har förklarat för er i support men jag säger de här att när jag åker fram till han så är han direkt uppkäftig och då kör jag efter han för att jag vill snacka med honom och det stämmer inte att jag söker en konflikt för att jag säger till honom klart och tydligt efter han har åkt iväg att jag vill bara snacka men då börjar han rikta på mig så då hör inte jag heller att han säger stick härifrån så från mitt perspektiv ser det annorlunda, han sa aldrig tydligt till mig att han inte vill ha något med mig att göra men om han inte vill ha något med en gängkriminell att göra så kanske man ska vara trevlig och säga till personen jag vill inte ha något med dig att göra det är sent jag vill bara chilla typ. men han är istället otrevlig mot mig ända från start till slut om ni kollar på klippet. Anledningen till att detta beslutet är felaktigt är för att det är för hårda åtgärder, och med tanke på att jag säger till scar face klart och tydligt att jag bara vill snacka så är det han som startar en konflikt genom att säga massor fula ord och han kör in på sjukan och när jag kör efter och säger till han att åka ut så kör han in i min bil och han bugg abusar genom att gå in i inventariet och försöka ge något för att se vad jag heter vilket man inte får göra, jag satt och läste en annan beslutsöverklagan igår eftersom att jag inte hade något att göra och ser då en annan som har varit i ett scenario med scar face och han sa inte ett ord och scarface ropar hans namn från ingenstans och han visste att han satt i bilen genom att använda sig utav att gå in i inventariet och ge en sak för att se vad de heter. Och om jag då ska ha dessa hårda åtgärder som är felaktigt ska scar face då ha exakt lika mycket, för att kör in på sjukan när han blir jagad och han metar genom att gå in i inventariet och ge en sak för att se vad folk heter. Jag hoppas att jag kan få en ny chans och se över vad jag kan göra för att förbättra min rp. Jag är grön spelare och till skillnad från alla grova regelbrott som jättemånga gör och får typ en eller två krimvarningar så tycker jag att det är konstigt att jag får dessa grova åtgärder.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/games/gta-v/clips/jITOzLoZE1P9jvp2b?invite=cr-MSxad2gsMjc4NTgzNTYyLA

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka