Nekad Edzzy69 | Ban Överklagan [william.9]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Edzzy69

Medlem
Meddelanden
123
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199203867983/

Ditt Hex-ID: 11000014a1fdd4f

Vad är din discord tagg? Edzzy69

Vem var det som bannade dig? William

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-12-16 210625.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det är solklart vrf jag blir bannad, det finns ingen förklaring som jag kan säga för att de ska tycka att den är felaktig, Jag cloggade mitt i scenario eftersom att vi blev pittade av Poängplockar alliansen, anledningen till att jag loggade var för att jag blir så trött på folk som rpar fult och tråkigt dem pittar i varje scenario jag är i med dem, och jag har snackat med en staff i deras gäng som själv säger till dem dagligen om att dem ska sluta pitta osv men ingen lyssnar, det finns inget annat som liknar de gängen och det är sjukt tråkigt att rpa med dem.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi blev jagade av Poängplockar alliansen och dem pittade otroligt mycket, dem spelade rocket League typ, eftersom att det händer dagligen och det är just de gängen som gör et så irriterar det mig, jga ångrar mig extremt mycket att jag gjorde det jag fattar att det var fel och kommer ej göra det igen, när william drog in mig support så ljuger jag inte eller något jag säger rakt av att jag cloggade för att jag var irriterad. Jag blir inte lätt irriterad men när dem gör det gång efter gång och inget händer med dem så blir jag väldigt trött och tappar suget på att rpa. Varenda gång jag blir jagad av dem kör jag i typ 50 eftersom att jag är medveten om att dem kommer pitta så att bilen går sönder vilket är väldigt tråkigt, men det skall verkligen inte få mig till att begå regelbrott. Och det är massa mer regelbrott dem gör som ör mig irriterad men jag brukar inte skicka in klipps längre för att det aldrig händer något. Men det som spelar roll just nu är att jag förstår att jag gjort fel, och de saker dem gör ska inte ha något med vad jag gör, men i detta tillfälle så var det dem som fick mig till att göra det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag själv tycker inte att det är felaktigt och inte någon annan jag snackat med heller, egentligen skulle jag fått allt indraget men fick inte det, och det är jag tacksam för, när jag snackade med william och ludde i support hade dem en bra ton under hela samtalet, och jag fick förklara exakt vrf jag loggade och jag förstår att det är fel men jag var så trött på dem för att dem gör samma saker om och om igen, under hela tiden vi har haft krig mot dem så har jag inte sett dem göra något socialt eller något som bidrar till rolig RP. När jag gjorde det så kände jag att jag inte ville bidra till rolig rp till dem om dem inte gör detsamma för oss, dem rpar bara för sin egen vinning och dem bryter mot regler konstant, jag har flera gånger kidnappat några av dem men dem vägrar ta upp händerna och väntar på att någon ska komma och hjälpa, en gång så stormade dem utan tillåtelse bara för att vi kidnappade en av dem, så från min sida så finns det ingen anledning till att vi ska rpa roligt med dem när dem inte gör det tillbaks, sen självklart så ska vi följa reglerna men jag gjorde ett misstag som jag verkligen ångrar. Hade varit schyst om man skulle fått en ny chans men och schyst om någon börjar ta åtgärder på dem, när jag sitter i support hör jag staffs säga att många staffs inte vågar ta åtgärder på Lz och deras allians för att då brukar tydligen Makavelli skriva i deras pm och lösa unban till dem. Detta är väldigt tråkigt att inte alla får lika mycket åtgärder, dem har op bilar, vapen och bryter mot så många regler utan att något händer, varenda gång någon från dem behöver hoppa support så får de bara en muntlig varning och andra får upp till 2 varningar eller indraget.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev bannad en gång för att jag sköt nära piren, det gick till så att när vi var jagade så märkte vi att vi inte hade någon bensin och att bilen rykde, så vi körde in i en gränd och klättrade upp på ett tak, mina vänner sköt men jag sa till dem att inte skjuta, jag sköt inte ett skott tills jag skulle försöka komma därifrån och då står det en bil nere vid stegen och en från dem vi krigar mot klättrar upp så jag klättrar upp högre på taket och vänta men då börjar en av dem skjuta på mig så då har jag inget annat val än att skjuta tillbaks.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle inte stängt av, jag har sagt det jag säger det igen att jag ångrar det extremt mycket, istället för det skulle jag väntat tills scenariot var klart och sedan hoppat support och visat klipps eller gjort en anmälan på forumet.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka