Nekad Edwino | Beslut Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Edwino

Medlem
Meddelanden
81
Reaction score
5
Ditt discord namn: 1Edwino

Ditt Hex-ID: 11000014d6c62b7

Vad för typ av beslut gäller det? pban indragna roller o discord bans

Vem/vilka tog beslutet? lludde

Varför tror du själv att beslutet togs? Eftersom ludde tror att jag metade medans jag nyss var invitad till en dc för att prata med mina irl polare. Jag gick precis med i den dcn o hade inte ens varigt med i den dcn i mer än 1timme. sen va jag inte ens ingame så förstår inte hur det kan räknas som meta. Jag har inte deltagigt i den dcn förr och hoppade ditt för att prata med några ja känner för jag nyss blev invad. sen en stund efter blir ja bannad.

Hur är beslutet felaktigt? Eftersom jag nyss gick med i den dcn och hade inte ens ändvänt denna dcn för att meta på någt sätt vilken ni förmodligen kan kolla i logs att jag inte ens var ingame samtidigt som jag pratade med mina polare. har inte heller aldrig andvänt denna discord för att meta och skulle inte haft möjlig het med tanke på att jag inte ens var med den samt att jag inte var ingame. Med tanke på att jag inte har sätt något som hellst bevis när jag verkligen metar asså klipp eller liknande så fattar jag inte hur jag kan bli bannad eftersom jag är oskyldig och har faktiskt inte metat. Jag fattar dock inte hur en bild när ja sitter o snackar med mina polare i en dc kan kopplas till meta heller med en bild bara??

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: ludde har det

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka