Nekad Edwino | Beslut Överklagan [ken12]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Edwino

Medlem
Meddelanden
81
Reaction score
5
Ditt discord namn: 1Edwino

Ditt Hex-ID: 11000014d6c62b7

Vad för typ av beslut gäller det? Indragen krim

Vem/vilka tog beslutet? .ken12.

Varför tror du själv att beslutet togs? Då jag valde och kalla någon för hrunge och sa din mammas fita under vapen hot

Hur är beslutet felaktigt? Jag förstår helt och hållet varför jag fick indragen Krim och tar på mig ansvaret för att jag agerade fel. Dock vill jag förklara hela bakgrunden till händelsen. Anledningen till att jag valde att uttrycka mig på det sätt jag gjorde, och kalla dem för "busunge" med mera, var att de tillsammans med två andra bilar konstant pittade oss hela vägen från Grove Streets pizzeria. Jag tycker att detta var väldigt tråkigt och bröt mot vad jag anser vara god/roligt social RP. Utöver detta hoppade de även ut och började skjuta på en motorväg, vilket ni flera gånger har sagt på Krim mötena att man ska undvika och inte göra. Jag tror också väldigt många kan relatera till att man blir pittad o sen behöver förlora scenariot för de sitter och pittar och kör tråkigt e ingen vart kul. Detta var förmodligen också en av anledningar till att jag reagerade som jag gjorde och blev arg. Jag förstår nu att mitt agerande var fel och att jag borde ha hanterat det på ett annat sätt. Jag ångrar verkligen vad jag sa och kommer att göra mitt bästa för att inte hamna i en liknande situation igen. Jag har lärt mig av detta och vill bara kunna fortsätta spela och bidra till bra och rolig RP för alla. Samtidigt hoppas jag att ni också kan försöka se situationen ur mitt perspektiv och förstå varför jag reagerade som jag gjorde. Jag vet att det inte ursäktar mitt beteende, men jag hoppas att ni kan se att det fanns en frustration bakom det som jag borde ha hanterat bättre. Därför skulle jag uppskattat väldigt mycket om jag fick en andra chans och kan garantera er att detta aldrig kommer att upprepas igen.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet:
Bevis på de dom gjorde: https://medal.tv/sv/games/gta-v/clips/j8DI9X4HvH6ZG949T?invite=cr-MSxKYzUsMjY4MzY4Mjk2LA (inte mitt klipp)

Bevis emot mig: https://cdn.discordapp.com/attachme...e0efae2dcabd2e772335034fe061ab2c6d19e898eeb4&

Senast ändrad:
Jag har tagit emot dessa klipps och ska granska dem. Däremot ger det dig inte rätten att göra det du gjorde, skulle även vilja snacka med dig då vi inte fick chansen, vill även tillägga att det är bästa att skicka in en report eller skicka in klippsen när sånt händer dig för att sedan slippa åka på skit själv.

Tillbaka