Nekad Edwino | Ban Överklagan [ken12]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Edwino

Medlem
Meddelanden
81
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199259214519/

Ditt Hex-ID: 11000014d6c62b7

Vad är din discord tagg? 1Edwino

Vem var det som bannade dig? .ken12.

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-11-25 182934.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Då jag valde och kalla någon för hrunge och sa din mammas fita under vapen hot vilket är 100% förstligt eftersom jag fearpa

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi åkte från sjukan emot growstreet och när vi kom till grovestreet pizzeria började 3 bilar jaga oss. Till en början hände inget men de stå mer vi åkta de stå mer börja dom pitta oss. till sluta när dom suttigt och pittat in oss i väggar hoppar en av dom ut och skjuter han jag åkte med mitt på motorvägen. Jag antar att jag blev lite irriterad på dom för dom pittades och valde tå att säga ifrån och vissa illskan vid fel tillfälle. Jag förstår nu att mitt agerande var fel och att jag borde ha hanterat det på ett annat sätt. Jag ångrar verkligen vad jag sa och kommer att göra mitt bästa för att inte hamna i en liknande situation igen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en rätt placerad ban och jag förstår kens beslut till 100% eftersom jag sa det jag sa till dom

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. senaste bannen var för att jag körde med en dodge ram på bergen lite för snabbt tydligen vilket jag tycker va lite felaktigt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? bita ihopa och gjort klart senariot och inte tagigt ut min ilska ig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka