Accepterad Edwino | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Edwino

Medlem
Meddelanden
81
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199259214519/

Ditt Hex-ID: 11000014d6c62b7

Vad är din discord tagg? 1Edwino

Vem var det som bannade dig? 1Shabbd

Bild på banmeddelande: 1729015091465.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Shabbe valde att banna mig för att jag valde att göra ett regelbrott i ett personråns senario där jag sprang även om jag fick vapen riktat mot mig. Jag fattar hans beslut till 100 % och erkänner att jag gjorde fel i den situation.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var en liten incident som inträffade på sjukhuset i Sandy. En person var lite kaxig, och plötsligt stack han iväg till garaget. Jag försökte göra mitt bästa för att råna honom så diskret som möjligt på en någorlunda av lägsnad platts Men så fort han såg att jag riktade stannade han upp och låtsades vara afk i 2-3 minuter tills jag bad Shabbe om hjälp i en /help och förklara situation lite snabbt för honom hur det låg till. Därefter började han springa runt en stund så jag tappade bort honom. Jag körde runt en stund och letade efter honom och till sist hittade jag honom i vapenshoppen i Sandy. När han väl riktade sitt vapen mot mig började han skrattat samtidigt som jag sprang runt i cirklar. Jag antar att jag missbedömde situationen, och jag borde kanske ha lyft mina händer, trots att vi båda skrattade åt det. Snarast efter att han riktade sitt vapen mot mig, gick han ut och tog min bil.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var mitt fel! och det är en 100% rätt placerad ban av Shabbe.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad 7 gånger innan men har inte riktigt något minne av dom. Men kan garantera er att jag har tagit lärdom av mina tidigare bans

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte fearpat utan tagit upp mina händer och vissat att jag värna om mitt liv där.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att följa serverns regler, och att alltid rpa lite mer om det går typ som att tämja ut på det eller nästan överdriva med fearp,rpa på skador osv bara för att vara på den säkra sidan. Jag kan garantera hela staff teamet att jag har tagit lärdom av detta och kommer inte göra om det igen!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka