Accepterad Edwino | Ansökan till Servervakt [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Edwino

Medlem
Meddelanden
81
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Edwin

Vad heter du på discord? 1edwino

Vad är ditt Hex:ID 11000014d6c62b7

Ange ditt födelsedatum 1 Januari 1970

Beskriv din dagliga aktivitet. Lov/ledigheter: 11:00- 14:00, 18:00 - 00:00
Vardagar: 15:30 - 22:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? Sen 2023-05-13

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/980873941109325924/1210572132573118525/image.png?ex=65eb0c27&is=65d89727&hm=df87da540a17823cef93e0c970264d20a669a36cda4f7412f565c1db903397f4&

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En server vakts uppgift är att vakta om givningen det innebär inte att man ska köra/gå runt och leta efter folk som gör fel. Man ska hålla ordningen på servern är bra och att RP är bra/hög precis som man ska. En server vakt ska underlätta staffens jobb på servern. Vi som server vakter ska dva bilar, kicka eller banna vid behov. En server vakt ska hålla koll så inga regler bryts i ens omgiving. E.x.p En servervakt bannar en person i en timme pga att personen har slår folk eller säger rasistiska saker. servervkten som märker att en person har skrivit flera olika rasistiska saker i chatten, eller går runt och slås utan anledig bannar då den personen i 1 timme o klippar det som personen skrivit, o sedan skickar det vidare till en staff/helper som kan ta i tu me det. servervakten bannar för att personen har brutit mot serverns regler.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt eftersom jag tidigare var det och att jag vill hålla en bra och rolig rp. Jag vill även bli server vakt för att få ta på mig mer ansvar än vad jag nu haft som icke sv. Målet med att vara servervakt är att under lätta så mycket jag kan för staffsen. Jag vill även stoppa alla som lallar men även de som förstör rpn, genom att bana eller kicka beror på vad dem gör fel och hur grovt det är.

Jag kan även några commands såsom:
/sv =man skriver I en chatt där bara sv o högre kan se.
/toggleid =man ser folks ID
/dv=man tar bort bilen man sitter i/står bredvid
/kick id = man kikcar en person som gjort något regelbrott/håller på o lallar
/revive =man revivar sig sjäv eller en annan genom att man skriver /revive [ID]

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption skulle kunna vara att jag skulle kicka eller bannar en person bara för att personen inte gör som jag vill eller säger till han tillexempe "kör här ifrån" o då kickar jag för att jag tycker personen inte lyssnar eller bara är jobbig. Eller att man typ revvar sin kompis som tex blir på körd och inte orkar åka till sjukhuset så ligger hen död o ber en revva på discord.
Ett abuse exempel skulle kunna vara att man revvar sig själv i ett skottlossning när man dött ´för att sedan ställa sig upp o börja skjuta ner den som skjöt ner mig. Ett till exempel kan va att man revvar sig själv för att slippa köpa plåster eller för att slippa halta.

Vidare till muntlig intervju du har 48timmar på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka