Nekad Edwin256 | Whitelist ansökning [Minierkan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Edwin256

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Användarnamn: Edwin256

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198416644705/

Vad är ditt namn i verkligheten? Edwin

Vad är ditt discord namn? edwin.lindorsson#1669

Vad är ditt födelsedatum? 27 September 2006

Berätta om din karaktär. Jag kommer vara en pojke på 25år, jag kommer från en by långt upp i Sverige i Norrland. Jag flyttade precis till multistaden så är helt ny i staden. Jag heter Edwin Lind, jag har en mamma och en pappa men jag är ensam syskon.
Men min karaktärs fritidsintresse är bilar jag älskar att hålla på med bilar, mitt favoritmärke är Volvo
Jag älskar Volvo 740. Men min favorit mat är pizza, min favorit färg är svart jag gillar att ha på mig svarta kläder.
Mitt drömarbete är att jobba som bilmekaniker, att få greja med bilar och sånt.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag kommer med ett bra RP, jag kommer följa reglerna och har läst dom. Jag bidrar med ett got humör på servern, jag kommer och bidrar till samhället och sen bidrar jag med att skaft jobb på en bilmekaniker. Jag är trevlig sprider mycket glädje följer regler bra. Jag kommer vara inne så fort jag har tid. Har alltid letat efter en såhär server, den värkar så himla rolig ni har verkligen lyckats med en bra server. Jag kommer följa reglerna så gott jag kan, men lär mig av mina misstag om jag gör något fel.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att kommer med ett glatt humör, följer reglerna, förstör inte och jag tycker servern ser så rolig ut. Och de jag skrev över denna

Hur många timmar har du på FiveM? Över 50 timmar har kört på andra servrar lite gran

Hur hittade du Multistaden? Jag har kollat runt på YT efter en bra server och sen så dök det upp en video från Multistaden, då blev jag intresserad och sökte upp den i FiveM

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej jag har aldrig blivit bannad på någon server i FiveM

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? jag har kört på en som heter Carolina States med den var Engelsk och rörig. Men Multistaden värkar jätte rolig

Jättebra ansökan men du måste utveckla varför just du ska bli det! Nekad!
Låser och arkiverar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka