Nekad Edwin15 | Ban överklagan[Vible]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fox10

Icke Medlem
Meddelanden
62
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198033513100/

Ditt Hex-ID: 1100001045daa8c

Vad är din discord tagg? vindruva#5151

Vem var det som bannade dig? JagHeterOskar

Hur lång tid var din ban? permanent

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du är bannad från discorden

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag inte hoppade in i support vilket jag inte kunde göra föra att jag var bannad från discorden.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis åkte bil till sandy shorse flygplats för att det var streetrace och jag körde på vägen och min kompis körde på sanden men jag blev av med discorden sen så bedde support att jag skulle komma in i support men jag var ju bannad från discorden så kunde ju inte gå in i support. det jag tyckte var lite konstigt var att jag fick ban för inget jag gjort snarare min kompis gjort

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var båda jag som gjorde fel och Staff som gjorde fel för att jag körde väldigt snabbt men körde ju inte på stranden, det gjorde min kompis och jag blev permanent avstängt för failrp och går inte in i support när Staff ber om det. Men det var ju lite konstigt att jag blev bannad för det var ju min kompis som körde på sanden inte jag jag körde på vägen i kanske 150. och det var ju inte i stan det ju i kurvan i Sandy shorts flygplats.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inga avstängningar från discorden men har från servern och då har jag tagit mig lärdom att vänta på svar min banöverklagan som jag gjort.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat köra saktare och sagt till min kompis att köra bredvid mig på vägen för det han gjorde kunde leda till ban men jag ska väll inte få ban för att min kompis inte sköter sig så jag tycker att det var lite konstigt men hade inte läst reglerna och nu har jag gjort det så är jätte sugen på att kunna gå in i discord och prata med folk jag är också avstängt från servern för att jag inte hoppar in i support så ska på direkten gå in i support om jag får en tillåtelse av den som kollar på den här banöverklagan

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte köra så snabbt på vägen och att gå in i support om något misstag händer vilket jag inte kan göra nu i detta fal.

Har du läst våra regler? Ja

Senast ändrat av en moderation:
Var jag ser så bannade jag ej dig från Discorden.

va det stod för mig att det var du men hur ska jag göra nu

Men oskar vad ska jag göra har väntat skit länge

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka