Nekad Edwin15 | Ban överklagan[Vible]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Fox10

Icke Medlem
Meddelanden
62
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198033513100/

Ditt Hex-ID: 1100001045daa8c

Vad är din discord tagg? vindruva#5151

Vem var det som bannade dig? Ax3l

Hur lång tid var din ban? permanent

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit permanent avstäng för bannad från discorden

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet inte varför staff valde att banna mig och jag kan inte prata och fråga för jag blev bannad från discorden

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och min kompis fixade våra bilar och körde till koikain stället där vi sen plockade och så kommer en kille och vi försöker råna honom men han springer iväg jag skjuter honom för att han inte skulle fortsätta springa iväg för vi ville ha hans saker jag rånade honom utan kriminell roll så tror det var därför jag blev bannad. men vet inte varför jag blev bannad från discorden

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var en felaktig ban för jag sköt en kille och fick ban på discorden när jag skulle få ban från servern.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad fler tals gånger tidigare men inte från discorden och jag har tagit mig lärdom dem tidigare gångerna att göra banöverklagans och prata med admins och support vilket jag inte kan göra i detta fal för jag är ju bannad från discorden

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag hade inte behövt skjuta honom men jag trodde han fuskade för han bara reste sig upp och sprang vidare så jag sköt bara mer och mer men sen i efter hand kände jag fan vad jag är dum i huvudet för jag kom på att Ax3l hjälpte honom så han kunde fortsätta leva vidare

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte skjuta folk och att inte vara så kaskig. Jag älskar denna server och vill gärna spela vidare men är permanent bannad från discorden och servern och vill be om ursäkt till Ax3l och Philip320 för dåligt uppförande det kommer aldrig hända igen

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka