Nekad Edwin15 | Ban överklagan (sEtH)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fox10

Icke Medlem
Meddelanden
62
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198033513100/

Ditt Hex-ID: 1100001045daa8c

Vad är din discord tagg? vindruva#5151

Vem var det som bannade dig? crozz

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Det står att jag blev bannad för rdm

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag har ingen aning det stod att jag blev bannad för rdm när det var min vän som dödade honom och jag inte hade något med det att göra.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och mina vänner hade kniv på oss. Sen kommer en kille som var en president och leker sig och kör efter oss i hans mercedes. Han hoppar ut med en ak-47 och säger till oss alla att hålla uppe händerna. Vi gör som han säger och håller händerna uppe i luften. Presidenten med Mercedesen står fortfarande med ak 47an riktad mot oss och han säger gå över till andra sidan och jag och min kompis stod fortfarande nära honom medans min kompis stod på andra sidan och då sa presidenten att vi skulle va som vår kompis och vara en bra hund. Då sa jag till han va sa du din lille leksaksugare och så sköt han mig i axeln. Jag säger ahh medans min kompis snabbt kommer med sin kniv och skär halsen av honom och tar ak-47an från honom. Sen så ska vi tagga där ifrån och ta mig till sjukhuset för jag rpar skadad och då blir jag bannad för rdm när jag inte ens dödade honom och blev skjuten.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det är lite mitt fel men samtidigt så kan inte en kille med ett vapen gå på oss med 3 knivar helt ensam och när han visste om att alla vi 3 grabbar hade kniv på oss. Vi har videobevis och killen med ak-47an visa inte ens en video innan vi alla 3 blev bannade. Jag förstår att de va lite fail rp av oss men det var de av honom också med ak'n. Så jag tycker att iaf jag inte gjorde något fel men killen med ak-47an tycker jag.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har ban för ooc,lall och sunt och förnuft. och jag har tagit lärdom av alla och kör lugnt i staden håller hastighetsgränsen på 80 km och kan alla regler eftersom jag inväntar en White list intervju och kör Fivem seriöst.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat rpa lite bättre och tagit det lugnare när vi hade en ak mot oss. Jag skulle även inte vara kaxig när han sa att min kompis var en hund men det är klart jag blir sur då. Det jag också hade kunnat göra annorlunda är att kunnat gömma bevisen efter vi mördat han så det blir mer som verkligheten och inte bara lämnat han där liggandes på marken.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att rpa bättre när jag är under vapen hot. och att framförallt inte vara kaxig under såna där omständigheter och ta det lugnt och kontrollera mina känslor.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka