Nekad Edwin15 | Ban överklagan [JOJO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fox10

Icke Medlem
Meddelanden
62
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198033513100/

Ditt Hex-ID: 1100001045daa8c

Vad är din discord tagg? vindruva#5151

Vem var det som bannade dig? flame

Hur lång tid var din ban? permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Rdm

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag råkat bryta mot en regel.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Situationen hände vid ett övergångsställe om jag minns det hela rätt. Jag gick över och två andra killar gick även dom över övergångsstället så håller dom på bete sig dåligt i micken så fick jag ett slag av ena personen så slog jag tillbaka ett slag och tror även jag slog ett slag på den andra personen. Tror inte heller att dom kan ha dött av ett slag var. Och om jag nu råkade döda dom så var det inte alls meningen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Var nog inte en felaktig ban utan jag råkade väll göra fel. Var dock inte alls meningen. Jag försöker så gott jag kan att göra rätt för mig på servern och ha respekt för andra medspelare och försöker komma in så snabbt jag kan i hur man spelar RP.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. En gång så bråkade jag med ett par killar in game, jag kommer inte ihåg riktigt men vi började slåss och alla tre blev bannade. En gång skrev jag ooc i twitter eftersom allas micar slutade fungera och jag ville informera dom.
sen kommer jag inte ihåg resten men jag vet att några har blivit överklageade och accepteras. Jag har lärt mig extremt mycket och har skämts över det jag har gjord. Jag ångrar alla mina misstag.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Nu när jag tänker tillbaka om det nu var den situationen jag tänker på så hade väll jag istället kunnat gå där ifrån istället. Är ny på detta med RP nu vet ja att det inte är någon ursäkt att jag är ny men försöker lära mig allting så snabbt jag kan och hittills tycker jag det har gått väldigt bra. Har även fått mycket hjälp utav folk på servern att lära mig saker och ting.
Hoppas verkligen jag kan få en ny chans på servern utan att behöva vänta i 10 dagar. Har hänt mig samma sak flera gåner också men tänkte inte att dom skulle få bann för det? Hoppas ni ger mig en ny chans var verkligen inte meningen att förstöra för andra spelare och jag ber så hemskt mycket om ursäkt. Vill bevisa att jag kan bete mig på servern :slight_smile: har gjort det hittils förutom detta. Mvh Mackan

Har du lärt dig någonting efter din ban? Har lärt mig nu att jag borde ta det lite lugnare vid sådana situationer.

Har du läst våra regler? Ja

Du får fortfarande bara skriva en överklagan per 24h annars blir du automatiskt nekad och det skrev jag redan i din senaste överklagan som var för ungefär 15min sen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka