Nekad Edwin15 | Ban överklagan [Exritez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Fox10

Icke Medlem
Meddelanden
62
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198033513100/

Ditt Hex-ID: 1100001045daa8c

Vad är din discord tagg? vindruva#5151

Vem var det som bannade dig? vible

Hur lång tid var din ban? 7 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? RDM

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom att jag slog någon.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var slagsmål på torget och någon slog en grabb som jag pratade med och killen knockade grabben jag snacka med och då slog jag han och sedan ringde ambulansen till grabben jag snackade med för att han dog. Men killen jag slog blev bara knockad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel. Skulle inte ha slått honom från första början

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. För jag Sa någonting utanför min karaktär. För att jag hade inte läst reglerna men nu har jag det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Gått där i från.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte säga någonting utanför min karaktär. Och efter denna bannen, att inte slå folk

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka