Nekad edwin12343 | Ansökan till Servervakt [tarzan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tofflan123

Medlem
Meddelanden
144
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Edwin

Vad heter du på discord? gurkan_1234#6160

Ange ditt födelsedatum 13 September 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Min dagliga aktivitet är minst 3-5 timmar och 5-7 dagar i veckan.

Hur länge har du varit medlem på Unive? 1 månad lite mera kanske och kan jätte mycket.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag kan inte lägga in bilden men jag har blivit bannad en gång för när jag inte va medlem jag tjuvkoppla en bil på piren helt öppet och 2 gånger grovhets ooc men en av dom 2 sista så blev jag inte bannad så han gjorde det igen så jag har 2 bans.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts jobb är att hålla koll på servern fast dom kan rpa men om dom ser någont som inte är rp så kan dom kicka eller banna.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag har blivit utsatt av flera dödar pga frp och ingen hjälpte mig så jag vill kunna få stopp på alla som gör frp och hålla koll på servern. Så det ska bli bättre RP.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är när någon gör ens jobb dåligt och inte på rätt sätt som servervakt kan korruption vara om nån skulle banna någon för att den bara tog en bil framför en person. Abuse är när någon använder sin makt på fel sätt exempel om en servervakt skulle börja banna och kicka folk från ingen stans och ja bara använder sin makt på fel sätt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka