Nekad edwin12343 | Ansökan till Servervakt I QT I

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tofflan123

Medlem
Meddelanden
144
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Edwin

Vad heter du på discord? gurkan_1234#6160

Ange ditt födelsedatum 13 Mars 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag: 15:00-22:00 Tisdag: 15:00-22:00 Onsdag: 18:00-23:00 Torsdag:15:00-22:00 Fredag: 14:00-02:00 Lördag: 09:00-03:00 Söndag: 08:00-00:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem i 2 månader tror jag. Jag kan jättemycket.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://drive.google.com/file/d/1kN_fr1rr4kXxTlbYF2hnPP0ourvKO0ON/view?usp=sharing

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts jobb är att se till at folk följer reglerna och inte lallar fast en servervakt kan fortfarande RPa som vanlig spelare. t.e.x om jag va en servervakt och jag blir jagad av någon i 400 och han som jagar mig krockar och han bara fortsätter köra då kan jag banna han för POWERGAMING det är så en servervakt gör han RPar men samtidigt vaktar servern.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att det har hänt mig flera gånger att folk gör POWERGAMING eller bryter mot andra regler då vill jag bara få bort dom ur servern så snabbt som möjligt för dom pajar RPn eller kanske icke medlemar som bara kommer och tar någons bil. Så ja jag vill bli servervakt för att jag vill göra servern till en bra community och en bra RP server så alla ska det så roligt som möjligt.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är när t.e.x en servervakt gör något fel som typ om en servervakt skulle köra in i någon och sen bannar servervakten den han körde in i för POWERGAMING bara för att servervakten blev arg typ så är korruption. Abuse är när en servervakt använder sina krafter på ett dåligt sätt typ han kickar alla healar folk som inte skulle bli healade ja abuse är när en använder sina krafter på ett dåligt sätt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka