Inaktuell edwin12343 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tofflan123

Medlem
Meddelanden
144
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Edwin

Vad heter du på discord? tofflan123

Ange ditt födelsedatum 13 September 2010

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag ansökte för att jag vill hjälpa till lite i MA teamet just nu är jag bara medlem och polis men jag känner att jag vill kunna hjälpa till och göra så servern får flera och bra spelare så jag ansöker för att jag vill hjälpa till och göra Unive till en trygg och rolig plats för alla spelare genom att få in bra medlemar.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag tycker ni ska välja mig till MA för att jag har lite kunskap till MA för jag har varit MA på en annan server innan och jag är aktiv, snäll och rolig och jag vet hur dom ska bete sig och sånt och ja som sagt jag har lite kunskap som MA. Jag tycker ni ska välja mig då jag har tidigare varit medlems ansvarig (på annan server) och har mycket tid att spendera på att vara medlems ansvarig och jag har tidigare erfarenhet på att vara medlems ansvarig och jag jobbar på som en maskin och röjer igenom ansökningar som ingenting för jag tycker det är något kul och när jag har kul så kan jag göra vad som hels utan att bli uttråkad (nästan) jag är även snäll och beter mig mot alla jag möter. Jag är väldigt trevlig och prat glad av mig så jag kommer bemöta alla jätte bra.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag tycker att man ska bemöta personer med respekt och en god ton utan att t.e.x stressa upp personen och att inte göra personen arg eller sur utan att behålla den goda tonen under hela på träffningen. Även fast jag kanske blir sur så försöker jag alltid behålla mitt lugn och uttrycka mig på ett bättre sätt och ett mer vänligt sätt.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? jag kan påverka betydelsen med att jag kan hjälpa till att få in folk på servern genom att streama på t.e.x twitch eller tiktok. Jag kan säga till mina kompisar att dom ska spela på unive och så kan jag visa dom hur man spelar och så kan jag visa alla regler.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? alla spelar ska ha seriöst och följer alla regler. Man ska veta alla grundregler om man är medlem. Man ska veta reglerna som t.ex. VDM, RDM, sunt förnuft, power gaming, copbait osv. Man ska ha bra RP och inte typ lämna under ett scenario/combat logga för att man vill slippa åka fast och man ska spela som om det vore verkligheten och såklart måste man uppnå alla Unives regler.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Ja jag tror nog att jag skulle kunna ha väldigt mycket ansvar för jag gillar faktiskt att ha mycket ansvar. Jag vet att jag kan ha mycket ansvar för jag har varit admin i en annan server innan med det va innan jag spelade på unive.

Hur ser din aktivitetet ut? Måndag: 14:00-22:00 Tisdag: 14:00-22:00 Onsdag: 14:00-22:00 Torsdag:14:00-22:00 Fredag: 14:00-02:00 Lördag: 09:00-03:00 Söndag: 08:00-00:00 Lov: 10:00-04:00

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej och den som läser det här ha en trevlig dag!!:)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka