Nekad edwin12343 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [DiffenKingen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tofflan123

Medlem
Meddelanden
144
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Edwin

Vad heter du på discord? gurkan_1234#6160

Ange ditt födelsedatum 13 September 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det är oftast folk varje dag som ansöker till medlemskap eller något annat och ibland är det inte så många som kan vid den tid punkten så då vill jag hjälpa till med det. Jag vill kunna göra mer saker så att jag inte blir så uttråkad. Jag vill också ha mer ansvarigheter och jag vill hålla mig sysselsatt. Mitt största mål på servern är att bli staff. Jag gillar att titta genom massa ansökningar för att kolla vad folk skriver om och på senaste tiden har jag haft ganska tråkigt så jag har velat vara staff eftersom att det har verkat som att det är kul och jag gillar att ta större ansvar. Jag vill hjälpa folk som är icke medlemmar att bli medlem för jag kommer ihåg att när jag blev det så vart jag jätte glad och jag hoppas att andra också kan bli glada om de får bli medlem.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag tycker ni ska välja mig då jag har tidigare varit medlems ansvarig (på annan server) och har mycket tid att spendera på att vara medlems ansvarig och jag har tidigare erfarenhet på att vara medlems ansvarig och jag jobbar på som en maskin och röjer igenom ansökningar som ingenting för jag tycker det är något kul och när jag har kul så kan jag göra vad som hels utan att bli uttråkad (nästan) och det är därför jag ansöker, jag är även snäll och beter mig bra mot alla jag möter.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska vara snäll och lyssna på vad hen har och säga/visa man ska vara lugn inte stressad och omtänksam du ska ha respekt mot alla och ha tålamod och du ska inte korta ner ett samtal med någon som du hjälper bara för att du inte orkar hjälpa till.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag skulle vägleda hen och jag skulle hjälpa dom och så skulle jag kicka/banna folk för att hjälpa andra medlemar så att dom kan RPa bättre utan att icke medlemar pajar för medlemar.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Att dom ska följa reglerna och typ inte gå och sparka på bilarna och ingen rasism. Jag kommer inte på nåt just nu.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Ja jag tror nog att jag skulle kunna ha väldigt mycket ansvar för jag gillat faktiskt att ha mycket ansvar.

Hur ser din aktivitetet ut? Vardagar: 15:00-22:00 Helger:10:00-00:00 om jag inte har match då är det 13:00-00:00.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Den som läser det här ha en jävligt goooooo dag!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka