edwin holm
Icke Medlem
- Meddelanden
- 1
- Reaction score
- 0
Användarnamn: edwin holm
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Räddningschef
Vad heter du IRL? edwin
Hur gammal är du? 14
Hur många timmar har du på Fivem? runt 300
Varför vill du just bli chef på det jobbet? för jag har velja va det ganska länge sän jag startade på dena servern å jag ha bara väntat på att få ansöka hela tiden men den har altid vare uptagen
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? ja jag har hjälpt nån ibland men vet inte om de räknas å de men a kan köra bil å kan reglerna inom jobet å de
Berskiv din karaktär? jo jag ä en kille som skulle vilja bli chef på deta jobb å skulle vilja lära mig mer å gillar att hjälpa folk med deras problem å de dom vill ha hjälp med
Hur ofta kommer du vara inne? 2 timmar är dag kanske beror på om jag har tid
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? nej
Har du läst våra Regler? ja
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Räddningschef
Vad heter du IRL? edwin
Hur gammal är du? 14
Hur många timmar har du på Fivem? runt 300
Varför vill du just bli chef på det jobbet? för jag har velja va det ganska länge sän jag startade på dena servern å jag ha bara väntat på att få ansöka hela tiden men den har altid vare uptagen
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? ja jag har hjälpt nån ibland men vet inte om de räknas å de men a kan köra bil å kan reglerna inom jobet å de
Berskiv din karaktär? jo jag ä en kille som skulle vilja bli chef på deta jobb å skulle vilja lära mig mer å gillar att hjälpa folk med deras problem å de dom vill ha hjälp med
Hur ofta kommer du vara inne? 2 timmar är dag kanske beror på om jag har tid
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? nej
Har du läst våra Regler? ja