Nekad edwin fagervall | Medlem ansökning [HASSAN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

edwin fagervall

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/hallojfesk/

Vad är ditt namn i verkligheten? Edwin fagervall

Vad är ditt discord namn? Edwin fagervall#1551

Vad är ditt födelsedatum? 9 Maj 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en kille som heter Kalle Johansson och 25 år gammal och är en kille som är född och uppvuxen med sin mamma och pappa, när kalle var liten höll hans pappa alltid på med bilar och jobbade på en verkstad och därför har kalle ett brinnande intresse för bilar. Han är en snäll och lugn person men om någon har dålig attityd kan man förvänta sig samma attityd tillbaka. Han har som sagt ett brinnande intresse för bilar och hade ,er än gärna jobbat åt vianor eller mekonomen.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag borde bli medlem för att jag vill bli mekaniker åt mekonomen och jag spelar väldigt ofta till sent på natten när det inte är några mekaniker inne och kan då hjälpa folk på natten också med sina bilar för att jag vet att det är väldigt dåligt med mekaniker på natten inne och spelar.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? >För att det är en bra server med många aktiva spelare med väldigt bra RP och lite lall om man tänker på hur många som spelar på servern tack vare dom bra staffsen, jag har kollat på philps live streams och staffsen gör verkligen sitt jobb.

Hur hittade du Unive? Min kompis tipsade om den och sa att det var en bra server och det var det jämfört med dom andra jag har spelat på som har varit väldigt lalliga. tex en server jag spelade på blev jag skjuten av en polis för att jag körde för fort med bilen och sen satte han mig i fängelset max tid.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att bli mekaniker och kunna få hjälpa folk som behöver hjälp med sina bilar eller andra fordon både dag som natt för att det är ett brinnande intresse han har. En av hans drömmar är också att en dag få bygga sin egen bil och pimpa den som han vill ha den.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att få jobb hos mekonomen så att jag kan hjälpa andra med deras bilar och få träffa på mycket trevligt folk på jobbet, om jag får jobb som mekaniker kommer det ofta att finnas en mekaniker inne både natt som dag för att jag spelar väldigt ofta och väldigt länge på nätterna. En dag vill jag få bygga min egen bil också.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej alla andra svenska servrar är väldigt lalliga tex en som jag spelade på blev jag dödad av en polis för att jag körde för fort med min bil och sen satte han mig i fängelse max tiden som går.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka